آخرین خبرها از اتفاق تصادف عوامل سریال پایتخت ۲

۱فروردین ۱۳،
ممتاز نیوز:‌ در اتفاق تصادف عوامل سریال پایتخت ۲ که در جاده سیرجان- کرمان رخ داد، ۳ نفر مجروح شدند که پای یکی از آنان به نام جواد باقری از زانو قطع شد.
خبرگزاری فارس: آخرین خبرها از اتفاق تصادف عوامل سریال پایتخت ۲

مجتبی خالدی، کارشناس مسئول مرکز عملیات بحران اورژانس کشور در گفت و گو با فارس، با اعلام این خبر افزود: اتفاق تصادف تعدادی از عوامل سریال پایتخت ۲ ساعت ۹ صبح روز اول فروردین در جاده سیرجان به کرمان رخ داد و طی آن ۳ نفر از عوامل این سریال به نامهای جواد باقری، حسن کریمی و وحید جعفری مصدوم شدند.

وی افزود: سبب اینکه که این اتفاق به اورژانس کشور دیر اطلاع داده شده است تعداد کم مصدومان آن است زیرا بر اساس دستورالعمل کشوری اورژانس حوادثی که بیش از ۵ نفر مصدوم داشته باشد به مرکز عملیات اورژانس کشور اطلاع رسانی می گردد.

خالدی گفت: پس از وقوع این اتفاق مأموران اورژانس هر ۳ مصدوم را به بیمارستان سیرجان منتقل کردند و پس از آن هر ۳ مصدوم ساعت ۴ بعد از ظهر به بیمارستان رازی کرمان منتقل شدند و در بخش ICU بستری شدند.

 وی ادامه داد: وحید جعفری که مصدومیت کمتری داشت همان روز مرخص شد، حسن کریمی نیز امروز مرخص می گردد اما جواد باقری که به سبب شدت جراحت پای راست خود را از زیر زانو از دست داده است همچنان در بخش ICU بیمارستان رازی کرمان بستری است.

سریال پایتخت ۲ به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوریان از ابتدای نوروز از سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و مراحل ضبط این سریال هنوز به پایان نرسیده است. عوامل این سریال برای ضبط آن به جزیره قشم سفر کرده بودند که تعدادی از آنها به صورت زمینی به تهران بر می گشتند.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.