آخرین خبرها از قهرمان لیگ برتر

۰۶خردادماه،

Amir Kholoosi-3-100.jpg

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با بیان شرایط این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات به هواداران اطمینان داد که این باشگاه تیم خوبی را برای فصل آینده روانه میادین می‌کند.

محمد سررشته‌داری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت باشگاه استقلال پس از قهرمانی در فصل دوازدهم لیگ برتر و در فصل نقل‌وانتقالات گفت: کارها طبق روال معین پیش می‌رود و مذاکرات در حال نهایی شدن است. منتظر بازگشت آقای فتح‌الله‌زاده هستیم که نتیجه مذاکرات را رسانه‌ای کنیم.

هواداران نگران نباشند

وی در ادامه صحبت‌هایش از هواداران استقلال خواست که نگران تیم‌شان نباشند: هواداران مطمئن باشند که برای فصل آینده تیم خوبی می‌بندیم. مدیرعامل استقلال ثابت کرده است، اگر بماند تیم قدرتمندی را تشکیل می‌دهد.

نظری جویباری مشکل شخصی دارد

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همچنین با اشاره به این که علی نظری جویباری قصد جدایی از استقلال را دارد، گفت: او کمی مشکل شخصی دارد ولی با او صحبت می‌کنیم که در فصل بعد نیز در خدمتش باشیم.

بدهی بازیکنان را می‌پردازیم

وی در ادامه به طلب چند بازیکن تیمش اشاره کرد و گفت: به سه بازیکن بدهی داریم که در حال تامین منابع لازم برای پرداخت این بدهی‌ها هستیم. بازیکنان ما سال قبل نشان دادند که بسیار متعصب می باشند و از این نظر تیمی رویایی داشتیم. بیشتر بازیکنان‌مان می‌مانند. ما هم تلاش می‌کنیم که مشکلات را مرتفع کنیم.

استقلال خانه قلعه‌نویی است

سررشته‌داری دربارهٔ سرنوشت ماندن یا نماندن امیر قلعه‌نویی در استقلال هم گفت: او باید بماند چون اصلا رفتن او از استقلال قابل تصور نیست. این جا خانه قلعه‌نویی است. باشگاه هم به مسائلی که مورد نظر اوست، توجه دارد. ان‌شاءالله با حضور قلعه‌نویی بتوانیم پس از حدود دو دهه استقلال را به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسانیم.

جلسه هیات مدیره سه‌شنبه برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همچنین با اعلام خبر بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به ایران در روز دوشنبه گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه سه‌شنبه با حضور مدیرعامل جلسه تشکیل می‌دهند تا دربارهٔ مسائل مربوط بحث کنند.

تصمیم هیات‌مدیره دربارهٔ کمک‌های نقدی هواداران

وی در پایان گفت: در جلسه هیات‌مدیره دربارهٔ راهکارهای درآمدزایی باشگاه در دو بخش راهکارهای بلند‌مدت و میان‌مدت بحث و بررسی انجام می‌شود. راهکارهای میان‌مدت باید بسیار سریع مصوب شوند و راهکارهای بلند‌مدت شامل بحث تاسیس رستوران‌های زنجیره‌ای و کمک‌های مردمی می‌شود. هیات‌مدیره تصمیم می‌گیرد که استفاده از کمک‌های مردمی قابل تصور است یا خیر.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.