آخرین خبرها از وضعیت آلودگی هوای تهران

۱۷م دیماه ،

مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم آلودگی هوا در کلانشهرهای تهران، کرج و اراک تا دوشنبه از کاهش موقت شدت آلودگی هوای این شهرها در روز سه‌شنبه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم آلودگی هوا در کلانشهرهای تهران، کرج و اراک تا دوشنبه از کاهش موقت شدت آلودگی هوای این شهرها در روز سه‌شنبه خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری افزود: تا روز سه‌شنبه سرعت وزش باد در استان‌های اردبیل و گیلان افزایش می‌یابد که این شرایط در روز دوشنبه در استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از عصر یکشنبه و طی روز دوشنبه بارش متناوب برف و باران در استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، شمال هرمزگان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: یک سامانه بارشی، چهارشنبه از غرب وارد کشور می‌شود و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه غربی و از عصر پنجشنبه و طی روز جمعه در نیمه شرقی سبب بارش برف و باران و وزش باد می‌شود که در این مدت ابتدا در نیمه غربی و سپس در نیمه شرقی دمای هوا بطور قابل توجهی کاهش می‌یابد از سوی دیگر از روز پنجشنبه کیفیت هوا در استان‌های واقع در جنوب کوه‌های البرز بهبود می‌یابد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.