آخرین خبرها استخدام استانداری بوشهر

۱۶م دیماه ،

خبر ۱۶ دی – اعلام نصف و نیمه نتایج آزمون استخدامی استانداری بوشهر

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – خبرها به روز

 خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.

خلیج فارس: با گذشت بیش از ۶ ماه از برگزاری آزمون استخدامی استانداری بوشهر، پذیرفته شدگان آن به صورت نصف و نیمه مشخص شدند.
به گزارش «خلیج فارس»؛ پایگاه اینترنتی استانداری بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد: اسامی اعلام شده مربوط به آزمون ۲۳ خردادماه سالجاری دربارهٔ تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاههای اجرایی است.
این در حالی است که هنوز نتایج آزمون استخدامی ۲۶ خردادماه برای جذب هزار و ۱۰۰ نیرو در دستگاههای اجرایی اعلام نشده است.

متن اطلاعیه روابط عمومی استانداری بوشهر دربارهٔ اعلام بخشی از آزمون استخدامی سالجاری به این شرح است:

نمرات آزمون استخدامی  مورخ ۲۳/۰۳/ ، موضوع″ مرحله دوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاه های اجرایی استان ” از محل مجوز شماره ۲۹۹۱۶/۹۰/۲۲۰ مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام شد .

۱-  متقاضیان می توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی، نمرات اولیه خود را ملاحظه نمایند. بدیهی است نمرات اعلام شده در پایگاه اینترنتی به منزله قبولی داوطلبان تلقی نخواهد گردید.

۲٫ داوطلبان می توانند از طریق لینک موجود در پایگاه اینترنتی http://natayej.karmandiran.ir/آدرس نمرات خود را ملاحظه نمایند.

۳٫ لیست نهایی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون نیز به دستگاه های اجرایی ذیربط ارسال گردیده است و دستگاه های اجرایی موظفند به محض دریافت اطلاعات به نحو مطلوب به داوطلبان اطلاع رسانی نمایند.

۴٫ برای دستگاه های اجرایی که مطابق بند ۱۱ آگهی استخدامی آزمون مذکور متقاضی برگزاری مصاحبه تخصصی بوده اند لیست ۳ برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی و برای دستگاه هایی که تمایل به برگزاری مصاحبه تخصصی تمایلی نداشه اند لیست ۱٫۵ برابر جهت معرفی به هسته گزینش ارسال گردیده است.

۵٫ متقاضیانی که امکان رویت نمرات خود از طریق سامانه را ندارند می توانند از سیزدهم دیماه به کارگزینی دستگاه های ثبت نامی خود مراجعه و نمرات خود را دریافت کنند.

۶٫ شایان ذکر است مطابق بند ۸ آگهی استخدامی داوطلب با هر نمره کسب شده در آزمون که به هر سبب
( از جمله عدم تطبیق رشته تحصیلی داوطلب با شرایط احراز مندرج در آگهی، شرایط سنی داوطلب، مدت قرارداد لازم و …) فاقد شرایط لازم جهت شرکت در آزمون بوده اند از ادامه روند استخدامی حذف گردیده اند و یا در ادامه حذف خواهند شد.

۷٫ قبول شدگان نهایی با در نظرگرفتن سوابق کاری دواطلبان و با رعایت تمامی سهمیه های قانونی از جمله سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران، سهمیه ۵ درصد سایر ایثارگران ، سه درصد معلولین عادی و … اعلام گردیده اند.

۸٫ داوطلبان درصورت هرگونه ابهام می توانند به کارگزینی دستگاه های اجرایی ثبت نامی خود مراجعه نمایند.

استخدام استانداری ها-نمونه سوالات آزمون های قبلی


استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.