آخرین خبرها نامزدهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان: راه اندازی سامانه پیامکی ستاد ابوترابی، رونمایی از وب​سایت پورمحمدی و سفر انتخاباتی متکی به سمنان

۱۹فروردین۱۳،

سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۸ که از سوی حامیان حجت الاسلام سید‌محمد حسن ابو‌ترابی فرد، نایب رئیس مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری راه‌اندازی شده، آماده پاسخگویی به مردم و مخاطبان است.

بر این اساس مردم جهت ارتباط سریع و آسان با محمد‌حسن ابو‌ترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با ارسال پیامک به این سامانه با وی تماس مستقیم برقرار کنند.‏

وب‌سایت شخصی و اطلاع‌رسانی مصطفی پورمحمدی رونمایی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

وب‌سایت شخصی و اطلاع‌رسانی حجت‌الاسلام و المسلمین “مصطفی پورمحمدی”، (رئیس سازمان بازرسی کل کشور، معاونت سیاسی جامعه روحانیت مبارز و کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری) رسما رونمایی شد.

آدرس وب پایگاه اینترنتی حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی www.pourmohammadi.ir است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی که معاونت سیاسی جامعه روحانیت مبارز را نیز برعهده دارد، ۲۷ اسفندماه رسما کاندیداتوری خود در انتخابات را اعلام و به همراه منوچهر متکی، یحیی ال‌اسحاق، محمدرضا باهنر و حجت‌الاسلام ابوترابی، “ائتلاف اکثریت اصولگرایان” را تشکیل داد.

سفر انتخاباتی متکی به سمنان

منوچهر متکی در اولین روز از سفر خود به استان سمنان با امام جمعه، اقشار مختلف مردم، نمایندگان احزاب و دانشجویان دیدار کرد.

به گزارشممتازنیوز، متکی در بدو ورود به شهرستان گرمسار با حضور در گلزار شهدای این شهرستان ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، با نثار گل و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشت. وی سپس در جمع پرشور مردم این شهرستان حاضر شد و طی سخنانی دربارهٔ مسائل و موضوعات مهم کشور به تبیین مسائل انتخابات پیش رو پرداخت.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از برنامه‌های خود در شهرستان گرمسار پس از حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان و دیدار با وی، در جمع اقشار مختلف مردم که در مصلی این شهرستان گردآمده بودند، سخنرانی کرد.

وی در نشست صمیمی خود با دانشجویان و اساتید دانشگاه سمنان ضمن تبیین ابعاد گوناگون “حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی”، وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم را یکی از چالش‌های موجود خواند که نیازمند کنش حماسی مسئولان و مردم است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.