آخرین خبر از انتقال مجدد جباری به استقلال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجتبی جباری

 

محمدرضا تابش قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: مجتبی جباری با سپاهان قرارداد دارد اما به طور قانونی انتقال این بازیکن به استقلال امکان ندارد، موضوع پیوستن جباری به استقلال شایعه ای بیش نیست.

تابش در ادامه اظهار داشت: به هر حال روال فصل نقل و انتقالات به این صورت است که انتقال بازیکن از یک تیم به تیم دیگر در نیم فصل صورت می‌گیرد و اگر توافقی هم بین دو باشگاه سپاهان و استقلال صورت گیرد الان امکانپذیر نیست و این امر غیر قانونی است.

وی دربارهٔ نارضایتی هواداران سپاهان از مجتبی جباری بیان کرد: جباری بازیکن با تکنیک است و همه هواداران از وی انتظاراتی دارند، به هر حال این بازیکن به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده و زمان می‌برد تا در تیم جا بیافتد.

وی دربارهٔ عملکرد بد سپاهان در دو هفته متوالی بیان کرد: در حال حاضر اول فصل است و تیم ما تغییرات بسیاری داشته و تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند زمان می‌برد، پنج بازی از لیگ برتر قبل و در حدود ۲۵ بازی دیگر مانده است، تیم ما فرصت لازم برای جبران نتایج ضعیف را دارد.

تابش دربارهٔ حضور صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: من شناختی از صالحی ندارم، امیدوارم وی بتواند اقدامات مناسبی در جهت رشد و پیشرفت ورزش کشور انجام دهد.

 

جام ورزشی

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.