آخرین خبر دربارهٔ سهمیه بندی آب و برق از زبان وزیر نیرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در حوزه آب و برق، سهمیه بندی و خاموشی نخواهیم داشت، اظهار کرد: درحال حاضر شبکه آب وضعیت پایداری دارد.

خبراقتصادی: ایسنا نوشت: مجید نامجو در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نام تبدیل نیروگاه‌های گازی به سیکل ترکیبی کشور با اشاره به اینکه میزان فشار مخازن و شبکه انتقال آب در تهران و بعضی کلان شهرها افزایش پیدا کرده است، گفت: شبکه آب در تهران وضعیت پایداری دارد و مشکلی در زمینه تامین آب نیز وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه متوسط سرانه مصرف آب در تهران بیش از ۴۰۰ لیتر در طول شبانه روز است، اظهار کرد: آب سهمیه بندی نمی‌شود و در تامین آب مشکلی وجود ندارد اما لازم است که برای گذران بهتر گرمای بی سابقه‌ای که رخ داده، مردم کمی، ۱۰ تا ۱۵ درصد صرفه جویی داشته باشند.

وزیر نیرو در مورد تامبن برق مورد نیاز کشور نیز گفت: با وجود افزایش بی سابقه مصرف برق در کشور تامین برق در شرایط خوبی صورت می‌گیرد و در زمینه تامین برق مورد نیاز مشترکین مشکلی وجود ندارند.

نامجو با تاکید بر اینکه خاموشی با برنامه در کشور نداریم، گفت: با این وجود مردم باید در مصرف برق صرفه جویی کنند تا با مشکل مواجه نشویم.

بهترین و بدترین خاطرات وزارت وزیر

وزیر نیرو در مورد بهترین و بدترین خاطره خود در دوران وزارتش نیز گفت: بهترین خاطره من دیدار با مقام معظم رهبری است.

نامجو ادامه داد: دو بار جلسات خصوصی با مقام معظم رهبری داشتم و آخرین وضعیت صنعت آب و برق را به اطلاع ایشان رساندم و می‌توانم از آن به عنوان بهترین خاطره کاری خود یاد کنم.

وی با تاکید بر ملاقات خود با سید حسن نصرالله به عنوان بهترین خاطره خود پس از دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: دیدار با این دو مقام عالی رتبه فراموش ناشدنی و غیرقابل تکرار برای من است.

نامجو درمورد بدترین خاطره کاری خود نیز تاکید کرد: نیروگاه‌ گتوند یکی از بزرگترین نیروگاه های برق آبی کشور است که برای طراحی، ساخت و تامین منابع مالی آن هزینه های سرمایه گذاری مادی و معنوی گسترده ای انجام شده است اما با وجود همه تلاش‌های دلسوزانه انجام گرفته در دولت برای بهره برداری از این پروژه آنقدر از اجرای این طرح انتقاد کردند که شیرینی این پروژه عظیم صنعت آب و برق احساس نشد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.