آخرین روزنقل وانتقالات نیم فصل/مجیدی استقلالی شد

۲ م دیماه ،

مارکوپروویک پرسپولیسی شد
هافبک سابق ستاره سرخ بلگراد با عقد قراردادی به مدت نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
به گزارش فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل‌محمدی بعد از ظهر امروز پس از جلسه‌ای با مارکوپروویک با عقد قراردادی به مدت نیم فصل با این بازیکن با توافق رسیدند. پروویچ که سابقه حضور در تیم فوتبال ستاره سرخ بلگراف را دارد در جلسه با مسئولان پرسپولیس  به آنها تخفیف ویژه داد.   
وی برای ثبت قراردادش به هیات فوتبال استان تهران خواهد رفت.

فرهاد مجیدی قرارداد خود را با استقلال ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهاجم قدیمی آبی‌پوشان که دوشنبه هفته قبل برای بازگشت به این تیم به توافق رسیده بود، امروز (شنبه) پس از کش و قوس های فراوان بر سر خالی نبودن فهرست استقلال، بالاخره قرارداد خود را به صورت مشروط به ثبت رساند، چرا که هیئت فوتبال به سبب پر بودن فهرست استقلال در ابتدا اجازه ثبت قرارداد را نمی‌داد.

قرارداد مجیدی با استقلال یک و نیم ساله است.

شهاب  گردان با تیم فوتبال سپاهان قرارداد منعقد کرد                                                                

 ” شهاب گردان ” دروازه بان فصل قبل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نیم فصل جاری لیک برتر باشگاه های کشور را برای تیم پرسپولیس تهران بازی کرد با مسوولان باشگاه سپاهان به توافق رسید و بااین تیم قرارداد داخلی منعقد کرد .
یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود -عصر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : قرارداد گردان با تیم فوتبال سپاهان نیم فصل و تا پایان رقابت های فصل جاری لیک برتر باشگاههای کشور است 
به گفته وی – قرارداد “شهاب گردان ” و “احسان حاج صفی ” با تیم فوتبال سپاهان امشب در هیات فوتبال استان اصفهان ثبت می گردد.
وی دربارهٔ معاوضه “محمدباقر صادقی ” دروازه بان تیم سپاهان با “شهاب گردان ” اظهار بی اطلاعی کرد .
علی‌عسگر و آقازمانی با راه‌آهن ثبت کردند

به گزارش فارس، حمیدرضا علی‌عسگر و سامان آقازمانی دو بازیکن نیم‌فصل اول تیم پرسپولیس با حضور در هیئت فوتبال رسما قرارداد خود را با راه‌آهن ثبت کردند.   
این دو بازیکن صبح امروز با دریافت رضایتنامه رسما از پرسپولیس جدا شدند.  
آقازمانی با قرارداد یک‌ساله و علی‌عسگر با عقد قرارداد ۶ ماهه به راه‌آهن پیوستند. 

تیم فوتبال نفت‌ آبادان با سیامک سرلک و هوگو ماچادو به توافق رسید.

خلیل صالحی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: امروز با هوگو ماچادو، هافبک فصل قبل ذوب‌آهن و سیامک سرلک، کاپیتان سابق فولاد خوزستان و بازیکن پیشین داماش گیلان تا پایان نیم‌فصل دوم قرارداد همکاری بستیم.
وی ادامه‌ داد: می‌توانیم پس از اولین دیدار‌مان برابر پرسپولیس در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها دو بازیکن دیگر را که یکی از آنها احتمالا آسیایی و دیگری ایرانی است، به مجموعه اضافه کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در ادامه با تایید خبر اخراج سعید حلافی از این تیم گفت:‌ حلافی در دیدار برابر راه‌آهن بعد از تعویضش هنگامی که قصد داشت به رختکن برود، نسبت به تماشاگران حرکت بسیار ناشایستی انجام داد. این حرکت سبب شد کمیته انضباطی باشگاه روز جمعه دربارهٔ بررسی این موضوع جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد. این کمیته در نهایت رای به اخراج حلافی داد که مورد تایید من هم قرار گرفت. به احترام تماشاگران که همیشه گفته‌ام، نفت متعلق به آنهاست، این تصمیم را گرفتیم. هر چند در بعضی مواقع از نظر فنی به حضور حلافی در تیم نیاز داشتیم.

صالحی در ادامه دربارهٔ شرایط روحی تیم عنوان‌ کرد: شرایط روحی تیم با توجه به بردهایی که در جام‌ حذفی برابر نیروی زمینی تهران و راه‌آهن داشتیم، خوب است و این شرایط می‌تواند به تیم‌مان کمک کند.

قرارداد”حاج  صفی “با تراکتورسازی فسخ شد و به اصفهان بازگشت                                                             
سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت :”احسان حاج صفی “بازیکن دو فصل قبل این تیم که به منظور گذراندن دوران  سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز منتقل شده بود – قرارداد خود باتراکتورسازی را فسخ کرد و به اصفهان بازگشت. 
“رسول خوروش “روزشنبه در گفت وگو با ایرنا-افزود:”احسان حاج صفی ” ازباشگاه تراکتورسازی تبریز تسویه حساب کرده است و وضعیت این بازیکن برای عقد قرارداد با باشگاه سپاهان تا پایان وقت نقل و انتقالات فوتبال مشخص می گردد.
وی اضافه کرد:”حاج صفی “امروز با مدیرعامل باشگاه مذاکره کرد اما ازمحتویات این مذاکرات خبری ندارم و نمی دانم آیا طرفین به توافق رسیده اند یا خیر. 
سرپرست تیم فوتبال سپاهان دربارهٔ انتقال ” شهاب گردان ” دروازه بان تیم پرسپولیس تهران به تیم سپاهان ومعاوضه وی با ” محمدباقر صادقی “دروازه بان تیم سپاهان اظهار داشت : “شهاب گردان ” قراردادخود راباپرسپولیس تهران فسخ کرده است اما از مذاکره وی با مسوولان باشگاه بی خبرم. 
وی افزود:به احتمال بسیار وضعیت این بازیکن برای پیوستن به تیم فوتبال سپاهان تا ساعاتی دیگر مشخص می گردد بنابراین تا زمان ثبت قرارداداین بازیکن در هیات فوتبال استان اصفهان باید منتظر ماند
زمان نقل و انتقالات بازیکنان تیم های لیک برتر فوتبال باشگاه های کشور در نیم فصل -تا ساعت ۱۲ امشب پایان می یابد .


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.