آخرین ساخته امیر نادری به نمایش درآمد

آخرین ساخته امیر نادری، با عنوان “برش” (کات) ، روز پنج شنبه اول سپتامبر، به عنوان فیلم افتتاحیه، در بخش “افق ها” نمایش داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از بی.بی.سی، آخرین ساخته امیر نادری، با عنوان “برش” (کات) ، روز پنج شنبه اول سپتامبر، به عنوان فیلم افتتاحیه، در بخش “افق ها” نمایش داده شد. این فیلم که حال و هوایی گانگستری دارد و در ژاپن می گذرد، ماجرای یک دسته یاکوژا (مافیا)ی ژاپنی است. هیده‌توشی نیشیجیما و تاکشی ساسانو، بازیگران ژاپنی این فیلم اند.  
امیر نادری در سال ۲۰۰۸ با فیلم “وگاس: بر اساس یک داستان واقعی” در جشنواره ونیز شرکت داشت.
نادری در وب سایت جشنواره ونیز، به عشق و علاقه اش به سینمای ژاپن و تاثیر پذیری اش از فیلمسازان ژاپنی به ویژه از “هفت سامورایی” کوروساوا در فیلم “دونده” و “جزیره لخت” شیندو در فیلم “آب، باد، خاک” اشاره کرده و گفته است که ایده فیلم “برش”، هفت سال قبل بعد از ملاقات با هیده‌توشی نیشیجیما، بازیگر ژاپنی، شخصیت شوجی در ذهنش شکل گرفته است.”
امیر نادری فیلم‌های مطرحی چون “خداحافظ رفیق”، “تنگنا”، “سازدهنی”، “تنگسیر”، “دونده”، “جستجو” و “آب، باد، خاک” را در کارنامه خود دارد. نادری پس از مهاجرت به آمریکا، در نیویورک به فیلمسازی ادامه داد و تا کنون فیلم های “مانهاتان بر اساس شماره”، “مانهاتان بر اساس الفبا”، “ماراتن”، “دیوار صوتی” و “وگاس” را در آمریکا ساخته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.