آخرین سال اجرای شعله در زمهریر در تئاتر شهر برگزار می‌شود

رییس فرهنگ سرای اندیشه:

رییس فرهنگ سرای اندیشه از آخرین اجرای نمایش شعله در زمهریر در سالن اصلی تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، سید محمد حسین حجازی ضمن اشاره به آخرین سال برگزاری نمایش مناسبتی شعله در زمهریر افزود: شعله در زمهریر عنوان نمایشی است که طی سال های اخیر همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، توانسته بود پذیرای دلسوختگان آن حضرت باشد و با توجه به اجراهای موفقی که در سال های اخیر داشته و حتی لقب پرمخاطب ترین اثر نمایشی سال های ۸۷ و ۸۸ را به خود اختصاص داده بود، تصمیم بر این شد که امسال، سال آخر اجرای این نمایش در تئاتر شهر باشد.

حجازی با اشاره به اینکه فرهنگ سرای اندیشه به عنوان تهیه کننده این اثر در حال فعالیت می باشد افزود : فرهنگ سرای اندیشه سال ۹۰ هم این تئاتر را با همکاری گروه فرهنگی هنری تراب در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار کرد که با توجه به استقبال بی نظیری که از این اثر مذهبی انجام شد امسال هم قرار بر این شد که شعله در زمهریر در فضایی بهتر و تخصصی تر یعنی سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شود .

حجازی با تاکید بر استقبال پرشور مخاطبان در سال ۹۱ افزود: امسال هم همچون سال گذشته شاهد استقبال بسیار خوبی از این نمایش بودیم به طوری که هر شب استقبال از این اثر هنری نسبت به شب گذشته پرشور تر بوده و این اتفاق ، تمایل مسئولان فرهنگی را به حمایت از این نوع اجراهای هنری بیشتر می کند . رییس فرهنگ سرای اندیشه همچنین از آمادگی خود برای حمایت از کار های فاخر در حوزه های فرهنگی، هنری و مذهبی اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به ظرفیت جدیدی که در منطقه ۷ و افتتاح ساختمان جدید فرهنگ سرای اندیشه ایجاد شده است حمایت جدی از کارهای فاخر در حوزه های مختلف خواهیم داشت .

حجازی در پایان افزود : مراسم اختتامیه این نمایش ۸ اردیبهشت با حضور مسئولان فرهنگی کشور در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار و از عوامل این نمایش تجلیل به عمل خواهد آمد . خاطر نشان می گردد نمایش شعله در زمهریر همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) از تاریخ ۱۷ فروردین لغایت ۸ اردیبهشت ۹۱ همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود . علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۶۶۰۳۰ و ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس حاصل نمایند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.