آخرین فرصت شرکت در جشنواره‌ی ˝تسنیم˝ اعلام شد

تا پایان مهلت شرکت در جشنواره تسنیم، یک هفته وقت باقی است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران، بازرگانی و بین الملل انجمن سینمای جوانان ایران، آخرین مهلت شرکت در جشنواره تسنیم اول تیرماه اعلام شد.

در ادامه این گزارش آمده است: جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

تشویق جامعه هنری کشور و ترغیب هنرمندان برای پرداختن به موضوعات مرتبط با قرآن کریم واستفاده از ظرفیت هنر برای ثبت و انتقال نقش قرآن در جوامع اسلامی وایجاد زمینه مناسب برای رقابت سازنده در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی هنر فیلمسازی با محوریت قرآن و عترت از اهداف جشنواره تسنیم – آیات قرآنی است.

دربخش موضوعات جشنواره نیز آمده است: سبک زندگی قرآنی، آموزه‌های اخلاقی مبتنی بر قرآن و عترت، قصص قرآن، انسان از منظر قرآن، قرآن کتاب بیداری، ایثار و شهادت در قرآن و معارف اهل بیت، سیمای پیامبر اسلام (ص) در قرآن، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت، انفاق در قرآن، جهاد از دیدگاه قرآن، پوشش و عفاف از منظر قرآن و عترت.

دومین جشنواره تسنیم – آیات قرآنی توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.