آخرین فرصت پیش خرید بلیت جشنواره فجر؛ ۲۴ امشب

۳۰م دیماه ،


یزدان عشیری در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به این که پیش فروش بلیت های جشنواره از اول بهمن آغاز شد، افزود: استقبال به گونه ای بود که پیش از پایان وقت اداری روز اول پیش فروش،‌ سهمیه تعیین شده تمام شد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی ستاد برگزاری جشنواره ۵۰ درصد از بلیت های جشنواره برای پیش فروش در نظر گرفته شده بود.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: با توجه به اتمام زود هنگام این سهمیه، در نشست مشترک کمیته پیش فروش و دبیرجشنواره، سهمیه اضافه ای برای این بخش تعیین شد.

وی افزود: علاقمندان پیش خرید بلیت های جشنواره بین المللی فیلم فجر تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی fajrticket.ir وfajrticket.com بلیت فیلم های مورد نظر خود را تهیه کنند.

عشیری گفت: خریداران بلیت های پیش فروش باید برای تحویل بلیت های خود در روزهای ۵ و ۶ بهمن به پردیس سینمایی ملت مراجعه کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان برای دریافت بلیت های خود  باید کد رهگیری ثبت نام اینترنتی و کارت ملی ، همراه داشته باشند.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت :‌ سازمان ها  و نهادهایی که درخواست خرید بلیت آنها به تایید ستاد جشنواره فیلم فجر رسیده است ، باید۷و ۸ بهمن برای دریافت سهمیه خود به پردیس سینمایی ملت مراجعه کنند.

سایت نطنز میزبان منتخب آثار جشنواره فیلم فجر

مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: پایگاه اینترنتی نطنز میزبان برگزیده ای از آثار این جشنواره بین المللی است.

یزدان عشیری افزود:‌ پایگاه اینترنتی نطنز به عنوان مرکز فعالیت جهادگران علمی کشور از اهمیت فراوانی برای اهل فرهنگ و هنر کشور برخوردار است و به همین سبب با هماهنگی های انجام شد، این مکان به جمع میزبانان جشنواره فیلم فجر اضافه شد.

وی اضافه کرد: این عمل به گونه ای احترام به تلاش های این عزیزان و ارج گذاری به مقام شامخ شهدای جهاد علمی کشور است.

مدیرروابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: فیلمهای منتخب جشنواره با هماهنگی مسئولان پایگاه اینترنتی نطنز و ستاد جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

وی افزود:‌ این آثار همزمان با نمایش آثار در سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره، در پایگاه اینترنتی نطنز نیز اکران می گردد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر ۱۰ تا ۱۲ بهمن به طور همزمان در تهران و ده استان کشور برگزار می گردد.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.