آخرین فعالیت‌ام حضور در سریال ˝شاهگوش˝ بود/ فعالیت در حوزه نمایش

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

الهام پاوه نژاد در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

الهام پاوه نژاد به تازگی بازی اش در سریال ˝شاهگوش˝ را به پایان رسانده است و این روزها در استراحت به سر می‌برد.

الهام پاوه نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فعالیت‌های تازه اش گفت: اواخر سال قبل بود که بازی ام در سریال شاهگوش به پایان رسید و فعلا به سبب مشغله های شخصی تصمیم دارم استراحت کنم و در ادامه فصل بهار فعالیت های خود را آغاز کنم.

او ادامه داد: اگر همه امور به خوبی پیش برود در اوایل پاییز امسال می خواهم که نمایش ام را کارگردانی کنم و در حوزه تئاتر فعالیت داشته باشم. پیش از این قرار بود این نمایش را در سال قبل اجرا کنم که به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد و به سال تازه موکول شد.

الهام پاوه نژاد یاد آور شد: در حوزه سینما هم پیشنهادهایی به من شده است که در حال حاضر به سبب گرفتاری های شخصی نمی‌توانم با آن ها همکاری کنم.

پاوه نژاد در سریال “شاهگوش” به کارگردانی داوود میر باقری یکی از نقش اصلی را ایفا می کند و تا کنون چهارده قسمت این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است و ادامه سریال در سال تازه در شبکه ویدئویی کشور عرضه می گردد.

فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه‌نژاد، مصطفی طاری و…. از بازیگران این سریال می باشند.

تهیه کنندگی شاهگوش بر عهده سید محمد امامی – مهران برومند از تهیه کنندگان بخش خصوصی است.

“شاهگوش” سریالی ۲۶ قسمتی است که هر ۲ هفته در قالب یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای با همت شرکت تصویر گستر پاسارگاد تولید و عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.