آخرین قاچاقچی عمده موادمخدر ناپل، در سوریه دستگیر شد

آخرین قاچاقچی عمده مواد مخدر ناپل ایتالیا در سوریه دستگیر و مسترد شد .

آخرین قاچاقچی عمده موادمخدر ناپل، در سوریه دستگیر شد

به گزارش ممتاز نیوز، به گفته مقامات ایتالیا و یک گروه افراط‌گرا در سوریه‌، یکی از بزرگترین تبهکاران تحت‌ تعقیب در اروپا که یک قاچاقچی مواد مخدر ایتالیایی است در سوریه بازداشت و به ایتالیا مسترد شد.

پلیس ناپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که برونو کربونه، آخرین قاچاقچی عمده مواد مخدر اهل منطقه ناپل که همچنان متواری بود، صبح روز سه‌شنبه پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه چیامپینوی رم در اختیار نیروهای امنیتی این کشور قرار گرفت.  

کربونه ۴۵ ساله که به جرم قاچاق بین‌المللی مواد مخدر در مسیراسپانیا، ناپل، سیسیل به صورت غیابی به تحمل ۲۰ سال زندان محکوم شده بود، از سال ۲۰۰۳ میلادی متواری است.  

برونو کربونه به عنوان دست راست رافائله ایمپریاله از اعضای باند تبهکار کامورا شناخته می‌شود. ایمپریاله، یکی از بزرگترین قاچاچیان مواد مخدر در جهان، در سال ۲۰۲۲ در دوبی دستگیر شد. 

محمد سنکری، یکی از مقامات گروه اسلام‌گرای هیئت تحریر شام در شمال غرب سوریه اعلام کرد که کربونه در ماه مارس هنگامی که قصد عبور از منطقه تحت کنترل این گروه به مناطق تحت کنترل حکومت مرکزی سوریه را داشته دستگیر شده است.

هیئت تحریر شام با انتشار عکس بازداشت کربونه می‌گوید که او پس از بازجویی چندماهه به ایتالیا مسترد شده است.

محمد عبدالرحمان، وزیر امور داخله مناطق تحت کنترل شورشیان دولت نجات سوریه می‌گوید که برونو کربونه در حالی که وانمود می‌کرده یک شهروند مکزیکی است، از ترکیه وارد سوریه شده و تردیدهایی را نسبت به هویت واقعی‌اش برانگیخته بود.

کربونه با قاچاقچیان کلمبیایی همکاری نزدیکی داشت و برای باند تبهکار کامورا کوکائین تهیه می‌کرد. کامورا یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین سازمان‌های تبهکار در ایتالیا و مستقر در منطقه ناپل است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.