آخرین قیمت‌ سکه و طلا در بازار امروز

مشاهده این خبر در وبسایت تحلیل خبری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا:

آخرین قیمت‌ سکه و طلا در بازار امروز | چاپ |
چهارشنبه ۰۳ آبان ساعت ۱۶:۵۰

بینا- از اوایل هفته جاری تاکنون iبه سبب کاهش iبها جهانی طلا و مدیریت بانک مرکزی بر روی iبها ارز کاهش چهار تا هفت درصدی iبها‌ها در بازار طلا، سکه و ارز را شاهد هستیم.
به گزارش تفسیری بینا، احمد وفادار رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران بزرگ با تاکید بر این‌که بازار طلا و سکه هم‌چنان شاهد تعدیل‌ iبها‌هاست، iبه ایسنا اظهار نمود: از اوایل هفته جاری تاکنون بازار طلا و سکه در حدود چهار تا هفت درصد تعدیل iبها را شاهد بوده است.
وی ادامه داد: یک مقدار از کاهش iبها iبه سبب کاهش iبهای هر اونس طلا در بازار جهانی و یک بخش از آن نیز iبه سبب مدیریت بانک مرکزی بر روی iبها ارز بوده است.
وفادار با تاکید براین‌که امیدواریم با مدیریت صحیح روند کاهش iبها‌ها ادامه پیدا کند، گفت: امروز iبها سکه همه طرح تازه و قدیم یک میلیون و ۲۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۶۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۲۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۰ هزار تومان بوده است.
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف تهران بزرگ تصریح نمود: با توجه iبه این‌که هر اونس طلا در بازار جهانی روند نزولی iبه خود گرفته و iبها آن iبه ۱۷۰۹ دلار رسیده است، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار‌های داخلی ۱۲۹ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۵۴۰ هزار تومان معامله می‌شود.
وی در پایان در پاسخ iبه این سوال که بازار طلا، سکه و ارز در هفته‌های آینده چه روندی را در پیش خواهد گرفت، گفت: این بازار را iبه هیچ وجه نمی‌توان پیش‌بینی نمود، ولی با توجه iبه سیاست‌های بانک مرکزی و روند کاهش iبها جهانی طلا امیدواریم این روند کاهشی در بازار‌های داخلی ادامه یابد.
امروز از سوی بانک مرکزی نرخ دلار و یورو برای عرضه در مرکز مبادلات ارزی با اندکی کاهش نسبت iبه روزهای گذشته عرضه شد و دلار ۲۵۴۰ و یورو هم ۳۲۹۹ تومان iبها خورد.
این در حالی است که دلار هم در بازار آزاد با نوسان و افت مواجه بود هر چند که ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومان بیش از نرخ غیر مرجع مبادله می‌شد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.