آخرین قیمت طلا،سکه و ارز در بازار ایران

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بینا- اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه با رشد ۰٫۲ درصدی در محدوده ۱۷۱۱ دلار و ۷۰ سنت و هر اونس طلای آمریکا در سطح ۱۷۱۲ دلار و ۵۰ سنت داد و ستد شد ه است.
به گزارش تفسیری بینا،  تحلیل تکنیکال ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که سطح مقاومتی قیمت جهانی طلا امروز ۱۷۳۰ دلار خواهد بود.

اما در امروز در بازار داخلی دلار باز هم همه را شاد نمود. تقریبا سه، چهار روزی می‌شود که دلار بنای کاهش گذاشته است و سایر ارزها را نیز با خود به زیر می‌کشد.
در این لحظه هر دلار آمریکا در چهارراه استانبول با ۳۰ تومان کاهش به مبلغ ۳۲۵۰ تومان به فروش می رسد. روز پیش این ارز ۳۲۸۰ تومان معامله شد.
هر یورو ۴۲۴۰ تومان قیمت خورده در حالی که دیروز ۴۲۸۰ تومان به فروش رسید.
پوند هم از این قاعده مستثنی نمی باش. هر پوند امروز به مبلغ ۵۳۰۰ تومان به فروش می رسد که نسبت به دیروز ۵۰ تومان کاهش قیمت داشته است.
هم اکنون درهم و لیر ترکیه به ترتیب ۹۱۰ و ۱۸۹۰ تومان به فروش می رسند که در مقایسه با دیروز اولی ثابت و دومی ۱۰ تومان کاهش یافته است.
همچنین امروز هر سکه همه بهار آزادی طرح تازه مانند دیروز به مبلغ یک میلیون ۲۸۰ هزار تومان معامله می‌شود. این سکه هیچ تغییری در قیمت نداشته اما باقی سکه‌ها همه کاهش قیمت داشته‌اند.
نیم سکه که دیروز ۶۴۰ هزار تومان به فروش می‌ رسید امروز با سه هزار تومان کاهش به قیمت ۶۳۷ هزار تومان معامله می‌‌شود.
ربع سکه هم که روز پیش ۳۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسید امروز با پنج هزار تومان کاهش مواجه شده و به مبلغ ۳۲۵ هزار تومان معامله می‌شود.
سکه یک گرمی هم در بازار امروز ۱۸۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و به فروش می رسد.
هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز حدود ۱۷۱۶ دلار است که نسبت به دیروز تنها ۲ دلار افزایش یافته که چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد. در واقع در این دو روز اونس طلا ۴ دلار افزایش قیمت داشته است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.