آخرین مدل بوگاتی ویرون، سریع و قدرتمند + عکس

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بله، این یک مدل دیگری از بوگاتی می باشد که مجله ی تاپگر آن را بهترین در ۲۰ سال اخیر اعلام نموده است. این خودرو رسماً سریعترین اتومبیل جهان است. این خودرو، بوگاتی ویرون “مئو کاستانتینی”، مدل بسیار محدود شده ی فوق اسپرت ۱۲۰۰ اسب بخار “گراند سپورت ویتسه”

 این خودرو در نمایشگاه موتور شوی دوبی پرده برداری شد.


این مدل ویژه از این خودرو، مدل سوم از شش مدل “افسانه های بوگاتی ویرون” می باشد که به شش نفری که در تاریخ شرکت بوگاتی تاثیر ماندگاری گذاشته اند، تقدیم شده است.


“مئو کاستانتینی” یکی از دوستان صمیمی شخص “اتوره بوگاتی” بود و سالیان سال تیم ریس شرکت را عهده دار بود و افتخارات بیشماری را با بوگاتی کسب نمود.


تمامی ۶ مدل مذکور، بر پایه ی “ویرون گراند سپورت ویتسه” بوده و با یک موتور
W16 و ۸ لیتری با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار خالص، نیروی گشتاوری ۱۴۹۷٫۸۳ نیوتون متر، با صفر تا صد ۲٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۴۰۷ کیلومتر درساعت.


بدنه ی این مدل، از جنس کربن بوده و بالها، دربها، قسمت های پشت دربها، و گوشه های سپر جلو با آلمینیوم کار شده است. رنگ آن آبی است. چرا که آبی رنگ کلاسیک اتومبیل های مسابفه ای فرانسوی می باشد؛ با طرح سیاه سایه واری از تارگو فلوریو یر روی گلگیر و درب جلو به تقلید از ۲ پیروزی “مئو” طراحی  شده است.


فقط ۳ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد و هر کدام با احتساب مالیات و هزینه ی حمل و نقل در حدود ۲٫۱ میلیون یورو خواهد شد که این اتومبیل را هم ارزانتر و هم خاصتر از مدل وننو رودستر لامبورگینی خواهد نمود.


mihansanat.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بهنام:

    منبع این خبر میهن صنعت می باشد.لطفا اصلاح فرمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.