آخرین مدل های آرایش مد شده در سال جدید



تاریخ انتشار: ۲۹ December 2015 | 9:00 am

مدل های آرایش مد شده برای سال 2016

هر ساله با تمام شد سال قدیمی و آغاز سال جدید، مدل های آرایش مو، صورت و ناخن هم مطابق سال جدید و نو می شود. شاید برای شما هم این سوال مطرح شده باشد که چه مدل آرایش هایی برای سال ۲۰۱۶ مد شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید.

برای سال جدید چه مدل آرایش هایی مد شده است؟

سال جدید، مد جدید! اگر به دنبال مد و فشن هستید و دوست دارید همیشه ظاهری به روز داشته باشید، به مدل هایی که در سال ۲۰۱۶ مد خواهند شد، نگاهی بیاندازید.

 

 

در سال جدید برای آرایش موهای تان از کلاه گیس واکستنشن استفاده کنید

در سال جدید برای آرایش موهای تان از کلاه گیس واکستنشن استفاده کنید

شاید بدانید که کایلی جنر عاشق کلاه گیس است اما آیا می دانید که جی جی حدید هم گاهی از کلاه گیس استفاده می کند. این سوپر مدل بر خلاف دیگران در انتخاب کلاه گیس هوشمندانه تر عمل می کند. او موهایی با رنگ طبیعی را ترجیح می دهد. فرقی نمی کند اکستنشنی که انتخاب می کنید طبیعی به نظر می رسد یا غیر طبیعی، سال ۲۰۱۶ سال اکستنشن های مختلف خواهد بود.

 

 

آرایش چشم برنزه برای سال 2016

آرایش چشم برنزه برای سال ۲۰۱۶

رنگ های گرم و برنزه برای چشم همیشه مورد توجه آرایشگران و طراحان مد و فشن بوده اما گویا در سال جدید این مدل از دیگر مدل ها پیشی گرفته است.

 

 

برای سال جدید فرق موهای تان را اکلیلی کنید

برای سال جدید فرق موهای تان را اکلیلی کنید

اگر می خواهید موهایتان بیشتر از همیشه به چشم آید، می توانید با زدن مقداری اکلیل به فرق سرتان، این کار را انجام دهید. شاید این مدل کمی عجیب و غریب به نظر برسد اما در هر صورت به عنوان مد سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

 

 

اکلیل را در سال 2016 فراموش نکنید

اکلیل را در سال ۲۰۱۶ فراموش نکنید

اگر عاشق زرق و برق هستید، باید بگوییم که شانس با شماست زیرا سال ۲۰۱۶ سال درخشیدن است. لب های اکلیلی، موهای اکلیلی یا حتی سایه چشم اکلیلی دوباره مد شده است. فقط یادتان باشد که در مصرف آن اعتدال داشته باشید.

 

 

ناخن های دشنه ای، بهترین مدل ناخن در سال 2016

ناخن های دشنه ای، بهترین مدل ناخن در سال ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ مدل های مربعی و گرد ناخن را فراموش کنید و به جای آن ناخن های خود را دشنه ای، درست مانند دهه های ۸۰ و ۹۰، طراحی کنید. شاید بتوان گفت که کایلی جنر تاثیر زیادی بر مد شدن ناخن های دشنه ای داشته است.

 

 

مدل موی پیچی، بهترین مدل مو برای سال جدید

مدل موی پیچی، بهترین مدل مو برای سال جدید

این مدل مو هم راحت و هم زیبا است. کافی است موهایتان را دم اسبی ببندید، سپس آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و به دور هم بپیچانید.

 

 

 

تاج ابروی پر، مدل ابروی برتر سال 2016

تاج ابروی پر، مدل ابروی برتر سال ۲۰۱۶

اگر می خواهید در سال ۲۰۱۶ روی مد باشید، تاج ابرویتان را کوتاه نکنید. این مدل یک فایده دیگری نیز دارد، شما را جوان تر از قبل نشان می دهد.

 

 

 

برای سال جدید موهای تان را کوتاه کنید

برای سال جدید موهای تان را کوتاه کنید

سال ۲۰۲۲ سال موهای کوتاه بوده است. ستاره های بسیاری موهای بلند خود را تا روی شانه کوتاه کردند. اما اگر فکر می کنید که این مدل در سال جدید از مد می افتد، اشتباه کرده اید. هالیوودی هایی چون ادل، کلویی کاداشیان و جنیفر لارنس ثابت کردند که این مدل هنوز هم جذاب، گیرا و محبوب است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی ممتاز نیوز
momtaznews.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.