آخرین مهلت تمدید اعتبار پروانه فعالیت شرکتهای اینترنتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، آن دسته از عرضه کنندگان خدمات اینترنت (ISP) و توزیع کنندگان خدمات اینترنت (ISDP) که برغم پایان اعتبار پروانه، هم اکنون در حال فعالیت و ارائه خدمات هستند، تنها تا پایان تیرماه جاری فرصت دارند با ارائه مستندات کامل به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.

براین اساس سازمان تنظیم مقررات به پروانه  ISP و ISDP هایی که درخواست خود را به همراه مستندات کامل به اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوط ارائه کنند و غیر از تاخیر در تمدید پروانه تخلف دیگری نداشته باشند، با دریافت تعهد کتبی، تا پایان سال اجازه فعالیت می دهد.

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درصورت عدم اقدام به موقع توسط شرکت‌های ISP و ISDP فاقد پروانه معتبر تا پایان تیرماه، از فعالیت آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش مهر، در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده که برای حمایت از فعالیت شرکتهای دارای پروانه و جلوگیری از فعالیت شرکتهای غیرمجاز، شرکتهای ISDP باید از عقد قرارداد ارائه خدمات پهنای باند به شرکتهای ISP که پروانه معتبر ندارند، خودداری کنند.

موافقتنامه صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای شرکتهای دارای پروانه از جمله مدارک لازم برای ارائه پهنای باند توسط شرکتهای ISDP است و این شرکتها نباید خارج از سقف تعیین شده در موافقتنامه، پهنای باند ارائه کنند.

شرکتهای ISDP موظف هستند در عقد قراردادهای خود و اصلاح قراردادهای جاری ملاحظات ذکر شده را با دقت و جدیت رعایت کنند و درصورت عدم اجرای این مفاد، تمامی مسئولیتها به عهده این شرکتها خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.