آخرین مهلت شرکت در جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی‌اعلام شد

۵ م دیماه ،

علی ایزدی دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی پایان بهمن ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش هنرآنلاین، علی ایزدی دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی پایان بهمن ماه سال جاری را آخرین مهلت ارسال آثار هنرمندان و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره اعلام کرد.

ایزدی با توجه به فرصت باقی مانده جهت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی، به منظور حضور چشم‌گیر علاقمندان در این جشنواره اظهار امیدواری کرد.

وی در ادامه گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان حافظ- خیابان استاد شهریار- خیابان هنری کربین- پلاک ۱۸ مراجعه و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ادبیات نمایشی به نشانی www.adabiatnamayeshi.ir اقدام به ارسال اثر نمایند و همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های ۶۶۷۴۷۹۶۹ و ۶۶۷۴۷۹۷۶ تماس حاصل فرمایید.

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی در پایان تأکید کرد: این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود و متقاضیان حضور در این جشنواره فقط تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه سال جاری می‌توانند اقدام به ارسال اثر نمایند.

نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی و با حمایت همه جانبه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.