آخرین نتایج شمارش آرا مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی



تاریخ انتشار: ۳۰ April 2016 | 7:50 am

نتایج رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور جمعه شب در اطلاعیه های جداگانه، نتایج شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راه یافتگان به خانه ملت را اعلام کرد.

این خبر به روز رسانی می‌شود:نتایج رسمی مرحله دوم انتخابات مجلس

ستاد انتخابات کشور جمعه شب در اطلاعیه های جداگانه، نتایج شمارش آرای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راه یافتگان به خانه ملت را اعلام کرد.اسامی منتخبان مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای که موفق به کسب اکثریت نسبی آرای صحیح درحوزه انتخابیه شده اند، به شرح ذیل می باشد:

۱- در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد منصور مرادی با کسب ۲۸ هزار و ۱۳۸ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

۲- در حوزه انتخابیه سنقر سید جواد حسینی کیا با کسب ۱۴ هزار و ۷۸۵ رای از مجموع ۲۷ هزار و ۴۹۱ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.

۳- در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، شکور پورحسین شقلان با کسب ۵۲ هزار و ۷۳۱ رای از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۰۶ آرای صحیح مآخوذه راهی مجلس شد.

۴- در حوزه انتخابیه بروجن نیز خدیجه ربیعی فردانبه با کسب ۲۲ هزار و ۲۷۵ رای از مجموع ۴۱ هزار و ۲۵۳ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.

۵- در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر،آبدانان و بدره «شادمهر کاظم زاده» با کسب ۵۱ هزار و ۶۰۴ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۷۴۲ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.

۶- در حوزه انتخابیه ملایر «احمد آزادیخواه» با کسب ۳۴ هزار و ۳۱۳ رای از مجموع ۶۷ هزار و ۸۶۷ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۷- در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان «سمیه محمودی» با کسب ۲۸ هزار و ۹۰۵ رای از مجموع ۵۰ هزار و ۴۹۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

۸- در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا نیز «علی عسگر ظاهری عبده وند» با کسب ۴۵ هزار و ۵۲۲ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۱۹۳ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۹- در حوزه انتخابیه آبادان «غلامرضا شرفی» با کسب ۲۱ هزار و ۱۰۰ رای از مجموع ۴۰ هزار و ۷۲۶ آرا صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

۱۰- در حوزه انتخابیه سلماس «شهروز برزگر کلشانی» با کسب ۳۹ هزار و ۸۰۹ رای از مجموع ۷۱ هزار و ۸۷۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۱۱- در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه قاسم میرزایی نیکو با کسب ۲۰ هزار و ۶۵۹ رای از مجموع ۳۶ هزار و ۵۲۷ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

۱۲- در حوزه انتخابیه مرند و جلفا محمد حسن نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۵۵ رای از مجموع ۱۱۹ هزار و ۴۲۰ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۱۳- در حوزه انتخابیه مهریز،بافق،ابرکوه، خاتم و بهاباد محمدرضا صباغیان بافقی با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۹ رای از مجموع ۷۳ هزار و ۲۲۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.

۱۴- در حوزه انتخابیه شازند علی ابراهیمی با کسب ۲۳ هزار و ۵۳۶ رای از مجموع ۴۳ هزار و ۸۸۵ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۱۵- در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان هم جلال میرزایی با کسب ۶۲ هزار و ۲۳۱ رای و سلام امینی با کسب ۶۱ هزار و ۳۳۸ رای از مجموع ۱۶۵ هزار و ۲۸۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.

۱۶- در حوزه انتخابیه کرمانشاه احمد صفری توانست با کسب ۷۴ هزار و ۳۰۴ رای از مجموع ۱۲۴ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یابد.

۱۷- در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان، حسن نوروزی با کسب ۵۴ هزار و ۵۲۱ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۸۶۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

۱۸- در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، ممتاز نیوز و سوادکوه شمالی، سیدعلی ادیانی توانست با کسب ۵۱ هزار و ۲۲۲رای از مجموع ۱۰۰هزار و ۱۲۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یابد. 

۱۹- در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری حبیب الله کشت زر با کسب ۴۴هزار و ۳۹۳ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۹۶۶ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

۲۰- در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جودکی نیز علی گلمرادی با کسب ۶۰هزار و ۱۳۳ رای از مجموع ۱۰۴هزار و ۹۵۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

۲۱- در حوزه انتخابیه شبستر، معصومه آقاپور علیشاهی توانست با کسب ۲۴هزار و ۹۵۲ رای از مجموع ۳۹هزار و ۷۵۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شود. 

۲۲- درحوزه انتخابیه شهریار و قدس و ملارد آقای محمد محمودی شاه نشین با کسب ۸۱۸۲۶ رأی از مجموع ۱۳۳۸۷۱ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲۳- درحوزه انتخابیه بندر لنگه و بستک و پارسیان آقای خالد زمزم نژاد با کسب ۶۰۷۵۹ رأی از مجموع ۹۹۵۳۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲۴- درحوزه انتخابیه رزن آقای حسن لطفی با کسب ۲۵۳۲۴ رأی از مجموع ۴۸۴۶۲ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲۵- درحوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه آقای محمد عزیزی با کسب ۳۷۶۹۳ رأی از مجموع ۷۳۰۰۲ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲۶- درحوزه انتخابیه رودبار آقای منوچهر جمالی سوسفی با کسب ۲۸۳۷۰ رأی از مجموع ۴۹۶۷۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت.

۲۷- در حوزه انتخابیه دورود و ازنا، مجید کیانپور با کسب ۴۵ هزار و ۵۵۵ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۲۴۴ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

۲۸- در حوزه انتخابیه زنجان و طارم علی وقف چی با کسب ۶۰هزار و ۸۱۴ رای و فریدون احمدی با کسب ۴۴ هزار و ۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

۲۹- در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر محمدعلی حسین زاده با کسب ۵۰هزار و ۹۸۰رای از مجموع ۹۰ هزار و ۵۴۸ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

۳۰- در حوزه انتخابیه سنندج، دیوان دره و کامیاران، سیداحسن علوی با کسب ۴۳ هزار و ۴۹۹ رای از مجموع ۷۹هزار و ۸۷۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد. 

۳۱- در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان رامین نورقلی پور با کسب ۶۹هزار و ۴۸۰ رای از مجموع ۱۰۴هزار و ۴۵۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت. 

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دهم اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۵۵ حوزه انتخابیه در ۲۱ استان کشور برای انتخاب ۶۸ نماینده برگزار شد.

مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال در سراسر کشور برگزار و ۲۲۱ نفر از نمایندگان انتخاب شدند که در این مرحله مشارکت ۶۲ درصدی مردم به ثبت رسید.

 

منبع: ایرنا

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.