آخرین وضعیت تفحص از صنعت خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 آخرین وضعیت تفحص از صنعت خودرو

آخرین وضعیت تفحص از صنعت خودرو

ممتازنیوز: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور با بیان اینکه در روند تحقیق و تفحص تخلفاتی مشاهده شده است، گفت: با تخلفات خودروسازان در صورت اثبات به دستگاه های مربوطه ارجاع داده تا با آنان برخورد قانونی شود.

به گزارش ممتازنیوز، علی علی‌لو ضمن تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی سایپا، ایران خودرو و ایران خودور دیزل گفت: در این زمینه پیشرفت خوبی داشتیم و در مسیری که برای خود ترسیم کرده بودیم در حال حرکت هستیم.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد به نتیجه مطلوبی که مدنظر داریم دست یابیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه از زمان آغاز تحقیق و تفحص ۶ ماه برای ارائه گزارش زمان لازم است، افزود: در حال حاضر بیش از دو ماه از زمان آغاز تحقیق و تفحص گذشته و این کمیته حدود سه ماه دیگر گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه می دهد.
علی لو گفت: تخلفات متنوعی در این راستا وجود دارد اما این کمیته صرفا به دنبال تخلف نیست بلکه موضوعات اساسی تری در این زمینه وجود دارد؛ اما در صورتی که به تخلفاتی دست یابیم نسبت به آن اقدام می کنیم.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه در روند تحقیق و تفحص تخلفاتی مشاهده شده است، ادامه داد: با تخلفات خودروسازان درصورت اثبات به دستگاه های مربوطه ارجاع داده تا با آنان برخورد قانونی شود.
به گزارش خانه ملت، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تحقیق و تفحص از سه شرکت خودروسازی سایپا، ایرانخ ودرو و ایران خودرو دیزل انجام می شود، تصریح کرد: سعی می کنیم حق زحمات و اعتباراتی که در این راستا هزینه می شود را ادا کنیم و اعتبارات هدر نرود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.