آخرین وضعیت تیم ملی گلبال از زبان ‘افشین زند کریمی’

‘افشین زند کریمی’ سه شنبه شب پس از تمرینات آمادگی این تیم در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: هرچند که چین یکی از مدعیان بازیهای پارالمپیک لندن به شمار می آید، اما تیم ما در ‘شفیلد’ این تیم را شکست داد، لذا نباید خود را از پیش بازنده بدانیم و از مواجهه با آن هراسی به دل راه دهیم.

وی درباره وضعیت ملی پوشان گفت: در تمرینات اخیر در سالن ‘کوپر باکس’، ملی پوشان با انگیزه و شاداب بودند و ما از نظر روحی و فنی، بازیکنان را به مرز آمادگی مطلوب رسانده ایم.

زند کریمی درباره مصاف با دیگر حریفان از جمله کره جنوبی اظهارداشت: به اعتقاد من همه حریفان خوب و آماده هستند، حتی کانادا و بلژیک.

وی در ادامه گفت: فیلم بازیهای حریفان را با دقت آنالیز کرده ایم وضعف و قوت آنان را بخوبی می دانیم. با این حال معتقدم که باید ابتدا بدون واهمه از نام حریفان به میدان بیاییم و سپس فعل خواستن را بخوبی صرف کنیم.

تیم ملی گلبال کشورمان در بازیهای پارالمپیک لندن در گروه دوم با چین، کره جنوبی، کانادا، الجزایر و بلژیک همگروه است. این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می شود. تیم ایران روز پنجشنبه نهم شهریور ماه جاری در نخستین گام به مصاف چین می رود.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۷۵۷۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.