آخرین وضعیت محدودیت ترافیکی و شرایط جوی جاده‌های کشور

۱۴فروردین۱۳،

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این‌که در محورهای ارتفاعات استان‌های شمال غربی کشور بارش وجود دارد، از یک طرفه شدن محورهای پرتردد برای امروز خبر داد.

داریوش امانی – مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور – در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از محدودیت‌های ترافیکی که در محورهای کشور امروز اعمال می‌شود، خبر داد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک محور‌های هراز به تهران و چالوس به کرج نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد:‌ آزاد‌راه‌های قزوین _ کرج، کرج _ تهران، رشت _ قزوین و قم _ تهران و محور فیروز‌کوه ترافیک پرحجمی دارند.

امانی با بیان این‌که تردد در محور کندوان، از ساعت ۱۲ امروز از کرج به مرزن‌آباد ممنوع شده است، افزود: از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امشب محور مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این‌که در محور هراز نیز از ساعت ۱۳ امروز تردد از رودهن به آمل ممنوع شده است، گفت: محور هراز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امشب از آب اسک تا رودهن یک طرفه خواهد شد.

وی در بیان وضعیت جوی در محورهای مختلف کشور نیز اظهار کرد: در سراسر محورهای استان آذربایجان غربی بارش نسبتا قابل توجه باران در حال حاضر وجود دارد.

وی هم‌چنین اظهار کرد: در محورهای واقع در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین و زنجان بارش پراکنده باران وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد هشت میلیارد و ۲۴۱ هزار و ۵۷۴ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت قبل در محورهای مختلف کشور خبر داد و افزود: اوج تردد در ۲۴ ساعت قبل بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ بوده است.

وی تاکید کرد: ترافیک تردد دستگاه‌های نقلیه در ۲۴ ساعت قبل ۱۵ فروردین‌ماه هشت درصد نسبت به روز پیش از آن یعنی ۱۴ فروردین‌ماه رشد داشته است.

وی از محورهای آزاد راه کرج _ تهران، تهران _ کرج، قم _ تهران و ابتدای آزاد‌راه قزوین _ آب یک، قزوین، کرج در پل هشتگرد و آزاد‌راه قم _ تهران به عنوان پرتردد‌ترین محورهای روز قبل در کشور یاد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت قبل بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان‌های البرز، مازندران، گیلان، تهران، قزوین و قم به ثبت رسیده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.