آخرین وضعیت محمدرضا شجریان از زبان وزیر بهداشت +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبر آنلاین : حسن هاشمی وزیر بهداشت دولت یازدهم از تماس تلفنی با محمدرضا شجریان استاد آواز ایران خبرداده است و متنی در این باره منتشر کرده است و نوشته است که روحیه‌ی ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت بوده است.

آخرین وضعیت محمدرضا شجریان از زبان وزیر بهداشت +عکس

حسن هاشمی در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته‌ی کوتاهی را با عنوان احوالپرسی با استاد، به اشتراک گذاشته که متن کامل آن بدین شرح می باشد:

" امروز در تماسی تلفنی با استاد شجریان ضمن تبریک سال نو، جویای احوالشان شدم. روحیه ایشان بسیار خوب و صدایشان مثل همیشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

از این‌که خبر سلامتیشان را از خودشان می‌شنیدم خوشحال شدم؛ و لازم دیدم به دلیل دوستی دیرینه و ارادت به ایشان و با اطلاع دقیق از وضعیت سلامتیشان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، یاد آور شوم که ان شاءلله ایشان در دو تا سه ماه آینده به کشور باز می‌گردند و پزشکان متخصص ایشان اقدامات مورد نیاز و باقی‌مانده را پی خواهند گرفت.

وظیفه خود می‌دانم به‌عنوان یک دوست، یک ایرانی و یک علاقه‌مند به آثار ایشان، و نیز به دلیل مسئولیتم در دولت، درخصوص هر گونه حمایت برای تسریع در درمان و بهبودی ایشان ازهیچ کوششی مضایقه نکنم.

بحمدلله همانطور که در پیام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ایشان امیدوار و با نشاط، بهار امسال را نیز با شادابی و طراوت آغاز کرده‌اند. ما نیز همچون سایر دوستداران صدای ماندگار استاد شجریان، امیدواریم به زودی زود استاد را روی صحنه ببینیم و طنین این صدای ماندگار دل‌های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد."


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.