آخرین وضعیت مذاکرات دایی با بازیکنان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

سرمربی پرسپولیس ترجیح می دهد هافبک جوان ذوب آهنی را در پرسپولیس نگه دارد ولی گویا اصفهانی ها به این راحتی راضی نمی شوند.

لیست دایی، ندیده عیان است. همینطور تفکراتش. او بیش از هر بازیکن دیگری به یک گلزن ششدانگ و مطمئن نیاز دارد تا خود را از تکرار انتقادهای فصل پیش برهاند. به همین خاطر است که برای کریم انصاری‌فرد و رضا نوروزی پیغام و پسغام فرستاده.

از خوش شانسی او هر دو بازیکن هم آزادند و مشتاق پرسپولیس. انصاری‌فرد اگر در ایران بماند باز هم پیراهن شماره ۹ پرسپولیس را بر تنش خواهیم دید و نوروزی هم می‌گویند “بله” را به آقای سرمربی گفته.

این مهاجم پیشنهاد دایی را در نیم‌فصل پارسال گرفت که با مخالفت مسئولان باشگاه نفت و یحیی گل‌محمدی، از پرسپولیس دور ماند اما حالا این موانع را پیش‌رو ندارد و می‌تواند بی‌دغدغه با پرسپولیس به مذاکره بنشیند.

نوروزی و انصاری‌فرد اگر بیایند، علی دایی هم دیگر دغدغه‌ای ندارد و می‌رود سراغ بقیه بازیکنان دلخواهش. از جمله محسن مسلمان که به باشگاه گفته باید حتما رضایتنامه‌اش را از ذوب‌آهن بگیرند.

عملکرد مسلمان در فصل پیش البته آنقدرها چشمگیر نبود که دایی در هر بازی به او فرصت بدهد و معمولا روی نیمکت می‌دیدیمش اما اگر قرار بر ارزان خریدن و بازگشت میلاد غریبی باشد، دایی ترجیح می‌دهد مسلمان را نگه دارد: «به آقای رحیمی گفته‌ام که هم پیام صادقیان را حفظ کنند و هم محسن مسلمان را. ما امسال به لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم. پس باید تمام مهره‌های کلیدی فصل گذشته‌مان را حفظ کنیم و چند بازیکن جدید هم بگیریم، نه اینکه همان نفرات پارسال را هم از دست بدهیم.»

صادقیان که قرارداد دارد و به جام جهانی هم نرفته که دایی و پرسپولیس نگران پیشنهادهای خارجی‌اش باشند.

درباره مسلمان اما تردیدها بسیار است. او اگر چه تمایلش به بازی در تهران است اما یک سال دیگر از قراردادش با ذوب‌آهن باقی مانده و این باشگاه اصفهانی هم گفته که به هیچ‌وجه رضایتنامه‌اش را صادر نخواهد کرد. مگر اینکه پرسپولیس حاضر باشد برای حفظ مسلمان پول هنگفتی هزینه کند که با توجه به کاهش هزینه‌های این باشگاه، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

تنها چاره‌اش، توافق دوستانه باجناق‌ها یعنی علیرضا رحیمی و سعید آذری است. شاید هم تاخت زدن این بازیکن با میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده که هر دو شرایطی مشابه مسلمان دارند. اما آیا پرسپولیس حاضر است برای نیمکت‌نشین کردن مسلمان، خانزاده ملی‌پوش و غریبی را در اختیار ذوب‌آهن بگذارد؟

دغدغه دیگر پرسپولیس، ملی‌پوشان‌اند که دایی گفته شخصا با آنها مذاکره خواهد کرد و از آنها خواسته دست‌کم تا پایان اردیبهشت ماه با هیچ تیمی به مذاکره ننشینند و منتظر پرسپولیس بمانند.

اینطور که دایی لیست نوشته و اگر ملی‌پوشان هم بمانند، پرسپولیس فصل چهاردهم با جذب ۴، ۵ بازیکن جدید بسته خواهد شد. این را محمد دایی هم تایید کرده و درباره‌اش می‌گوید: «می‌خواهیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و نهایتاً تا ۲۰ درصد بازیکن به تیم اضافه می‌شوند، فکر می‌کنم ۴ یا ۵ بازیکن.»

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.