آخرین وضعیت میدانی سوریه/تعداد زیادی تروریست در عملیات ارتش کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری سوریه از کشته شدن تعداد زیادی از تروریستهای مسلح و انهدام چندین دستگاه خودروی مجهز به تیربار و چند انبار سلاح و مهمات متعلق به آنها در ادامه عملیات پاکسازی مناطقی در سوریه از وجود آنها خبر داد.

کشته شدن تعداد زیادی از تروریستها در حلب

در عملیات ویژه نیروهای ارتش در منطقه قاضی عسکر و بیمارستان العیون و المسلخ در حلب، شش خودروی مجهز به تیربار دوشکا و یک انبار سلاح و مهمات و یک دستگاه آمبولانس حامل سلاح و مهمات منهدم و تعداد زیادی تروریست از جمله  سه آر پی چی زن کشته شدند.

وضعیت امنیتی حومه دمشق

کشف و خنثی سازی چندین بمب که تروریستها در جاده های کشاورزی در مزارع زبدین در حومه دمشق کارگذاشته بودند، و کشف ۹ گلوله خمپاره در یکی از مزارع اطراف منطقه الملیحه و کشته شدن اعضای یک گروه تروریستی در این منطقه که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم دست می زدند از تحولات مربوط به حومه دمشق است.

تلفات تروریستها در حمص

در حمص، یک واحد از نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی در روستاهای الزعفرانیه و دیرفول در حومه الرستن درگیر شدند که طی آن چند تروریست کشته و زخمی شدند.

همچنین شماری از تروریستها که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و بستن راه ها در منطقه تلبیسه دست می زدند، در عملیات نیروهای ارتش کشته شدند،.

هلاکت تروریست خطرناک در الرقه

یک تروریست ملقب به ابی قتاده که فتوای کشتار و ترور شهروندان را برای گروههای تروریستی صادر می کرد، در عملیات ویژه نیروهای ارتش در تل ابیض در حومه الرقه به هلاکت رسید.

همچنین اعضای یک گروه تروریستی با حمله به منزل عبدالمنعم موسی العبود برادر خالد العبود عضو پارلمان سوریه، وی را به ضرب گلوله کشتند.

کشف سلاح و مهمات و مقادیری سی فور در یک خانه متروکه در لاذقیه

نیروهای ذیربط در سوریه، مقادیری سلاح و مهمات و مواد با قدرت انفجاری بالا را در یک خانه متروکه در خیابان علی جمال در لاذقیه کشف و ضبط کردند.

خبر دیگر اینکه تروریستها در ادامه مانع تراشی در برابر رسیدن مواد غذایی و به ویژه آرد برای مردم در برخی مناطق، یک خودروی حامل آرد را در جاده سلقین حارم در حومه ادلب ربودند.

اخضرالابراهیمی به عربستان می رود

خبر دیگر اینکه، العربیه گزارش داد اخضرالابراهیمی نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، دور دوم سفر به منطقه را با دیدار از عربستان آغاز می کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.