آخرین وضعیت بیماری کرونا مهرداد میناوند امروز دوشنبه ۶ بهمن ۹۹

یکی از اعضای تیم پزشکی درمان، در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا مهرداد میناوند گفت: سطح هوشیاری میناوند قدری افت کرده بود که خوشبختانه به شرایط قبل خود بازگشت.

دکتر سید محمد رضا هاشمیان روز دوشنبه در خصوص تشریح حال میناوند افزود: ریه ها تنها عضو درگیر بیماری کرونا هستند و مشکلی در دیگر اعضای بدن وی وجود ندارد سطح هوشیاری و اکسیژن خون به طور دائم در حال کنترل است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: دستور العمل های ثابتی برای این گونه بیماران وجود دارد که در مورد علی انصاریان و مهرداد میناوند هم اجرا می شود و باید منتظر بود که در ۱۰ روز آینده اثرات آن مشخص شود.

فوق تخصص مراقبت های ویژه افزود: حال علی انصاریان نسبت به قبل بد شده و پزشکان در تلاشند تا وضعیت وی را به حالت قبلی باز گردانند.

نوسان هوشیاری میناوند و تغییر وضعیت انصاریان

هاشمیان گفت: ریه های هر دو پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگیر هستند و میزان اکسیژن خون و سطح هوشیاری این دو در نوسان است که توسط پزشکان کنترل و کارهای لازم انجام می شود.

انصاریان و میناوند چندی پیش در اثر ابتلا به ویروس کرونا در قسمت آی سی یو بیمارستان لاله بستری شدند. وزیر ورزش و جوانان هم به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داد تا اقدامات درمانی برای بهبودی بازیکن پیشین پرسپولیس انجام گیرد.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند شنبه ۴ بهمن ۹۹

دکتر محمدرضا هاشمیان عضو تیم معالج مهرداد میناوند، در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا وی، اظهار داشت: وضعیت مهرداد میناوند به طور کلی از ۲ روز گذشته بهتر است. در تلاش هستیم با کمک تیم پزشکی بیمارستان لاله وضعیت میناوند را آرام آرام به سمت درمان پیش ببریم. در بخش ICU جزئیات بسیار مهم است. امیدوارم تا ۴۸ ساعت آینده همین وضعیت و ثبات برقرار باشد. میناوند حداقل ۱۰ روز باید بستری باشد تا به شرایط مطلوب ریه برسد.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: ما از درمانی که برای میناوند استفاده کرده‌ایم برای همه بیماران استفاده می‌کنیم. شیوه نامه بهداشتی ما در ICU اولین مورد نوشته شده در جهان بود و نیازی به تغییر آن نمی‌بینیم.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند جمعه ۳ بهمن ۹۹

مهرداد هاشمی رئیس بیمارستان لاله و پزشک معالج مهرداد میناوند در رابطه با آخرین وضعیت جسمانی پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران که به بیماری کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: دقایقی پیش بر بالین میناوند بودم و شرایط او امروز نسبت به دیروز بهتر شده است.

او ادامه داد: میناوند همچنان به دستگاه تهویه مکانیکی متصل است و برای تحمل شرایط با تجویز مستمر دارو به خواب رفته است.

این پزشک متخصص افزود: اینکه گفته می شود این پیشکسوت فوتبال به کما رفته صحیح نیست، زیرا این کما مصنوعی بوده و ما آن را القا کرده‌ایم.

هاشمی توضیح داد: درگیری ریه بیمار همچنان زیاد است، اما بقیه ارگان‌ها مانند قلب، کلیه و… در شرایط خوبی به سر می‌برند. همچنین میزان اکسیژن خون بیمار نسبت به روز گذشته درصدی افزایش داشته است.

او بیان کرد: با توجه به بهتر شدن وضعیت بیمار نسبت به دیروز همچنان امیدواریم تا حال این فوتبالیست کشورمان زودتر بهبود پیدا کند.

آخرین وضعیت مهرداد میناوند پنجشنبه ۲ بهمن ۹۹

مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی که درگیر ویروس کرونا شده، حال و روز مساعدی ندارد و دو روز است که در ICU بستری شده است. رئیس بیمارستان لاله با تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا مهرداد میناوند اعلام کرد او وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، مهرداد هاشمی رئیس بیمارستان لاله تهران درباره اخرین وضعیت مهرداد میناوند اظهار کرد: مهرداد میناوند دو روز قبل با شرایط بسیار بدی به بیارستان مراجعه کردند و متاسفانه دیر مراجعه کردند. زمانی که آمده بودند میزان اکسیژن خونشان به حدود ۴۲ درصد رسیده بود.

وی افزود: بلافاصله اقدام درمانی را با کمک متخصصین ریه، ICU و عفونی آغاز کردیم و همه بسیج شدند که به او کمک کنند. متاسفانه درگیری ریه خیلی زیاد و حدود ۸۰ درصد ریه درگیر شده است. تا امروز سعی شد لوله گذاری انجام نشود و فقط از طریق ماسک روی صورت برای تنفس به او کمک کنم اما امروز صبح به دلیل زجر تنفسی زیاد مجبور به لوله گذاری تنفسی شدیم.

او ادامه داد: مهرداد میناوند الان با داروی خواب‌آور در خواب مصنوعی نگهداری می‌شوند و تحت تهویه مکانیکی هستند. شرایط قلب و فشار خونشان در وضعیت خوبی است. متخصصان با جدیت کار می‌کنند و توکل ما به خدا است تا این شرایط گذر کنیم. فعلا شرایط او تا  این لحظه رو به بهبود نبوده و شرایط خوبی در حال حاضر ندارند.

مهرداد میناوند به کما نرفته است

رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله گفت: مهرداد میناوند به کما نرفته است.

امیرحسین لطفی رییس دپارتمان ICU بیمارستان لاله در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت مهرداد میناوند بیان کرد: مهرداد میناوند بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران به کما نرفته است و برای افزایش سطح اکسیژن خون و استفاده از دستگاه تنفسی با دارو او را بیهوش کرده ایم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.