آخر تابستان تا اواسط پاییز با کنسرت‌های موسیقی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > کنسرت – ارکستر– ممتازنیوز:
هفت کنسرت گروه‌های اراکی و کنسرت رضا صادقی و محسن یگانه در برنامه اجرای کنسرت‌های پس از ماه رمضان اراک پیش بینی شده‌اند.

رضا ربیعی، رییس انجمن موسیقی استان مرکزی دربارهٔ کنسرت‌های آینده این استان به خبرنگار هنرآنلاین گفت: قرار است محسن یگانه و رضا صادقی در اراک کنسرت داشته باشند که مکاتبات آن انجام شده اما پاسخی از دفتر موسیقی نیامده است.

وی افزود: در صورت صدور مجوز از طرف دفتر موسیقی، ۴و ۵ شهریور ماه محسن یگانه ، ۲و ۳ آبان ماه هم رضا صادقی در اراک کنسرت خواهند داشت.

ربیعی بیان کرد: هفت گروه موسیقی اراکی هم پس از ماه رمضان در این استان کنسرت موسیقی برگزار خواهند کرد که آن‌ها هم مکاتبات خود را انجام داده اند اما هنوز پاسخی برای مجوز آن‌ها از سوی دفتر موسیقی نرسیده است.

وی گفت: از این میان تنها اجرای یک گروه به قطعیت رسیده است که گروه “سایه” به سرپرستی احمد فروزان است. این کنسرت ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در سالن فرهنگسرای آینه برگزار خواهد شد.

سرپرست انجمن موسیقی استان مرکزی دیگر گروه‌هایی که در برنامه اجرا می باشند و باید مجوز برای آن‌ها صادر شود را به این صورت بیان کرد: گروه پاپ “هیراد” به سرپرستی میلاد پور محمدی، ۷و۸ شهریورماه در سالن فرهنگسرای شهرداری اجرا خواهند داشت.

همچنین گروه موسیقی “گات” ۲۱ و ۲۲ شهریور در سالن فرهنگسرای آینه؛ گروه موسیقی مقامی-محلی “ألمون” ۲۸ و ۲۹ شهریور ؛ گروه تنبور نوازان “آلابرز” به سرپرستی وحید شاه ابراهیمی ۱۱ و ۱۲ مهرماه در فرهنگسرای آینه؛ گروه موسیقی پاپ “تاک” به سرپرستی کامبیز عباسی ۱۸ و ۱۹ مهرماه در فرهنگسرای آینه و گروه موسیقی اصیل ایرانی “طیفور” به سرپرستی حسین جعفری ۲۴ تا ۲۶ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری ستارگان اراک پیش بینی اجرا شده‌اند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.