“آدل” ترانه جیمز باند تازه را می‌خواند + پوستر و بنر فیلم که بسیاری آن را پر از بی‌سلیقه خوانده‌اند

شنبه, ۲۵ شهریور ساعت ۲۲:۴۴ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۱

+ ۰

کافه سینما- بالاخره شایعات تایید شد و در خبرها آمده که آدل ،خواننده و ترانه سرای محبوب و با استعداد انگلیسی، آهنگ تم آخرین جیمز باند را خواهد خواند.

ظاهرا این آهنگ هم، همچون خود فیلم، «اسکای فال» نام دارد و بدین ترتیب آدل هم به فهرست چهره های سرشناسی چون جان باری، پل مک کارتنی، شرلی بسی، کارلی سیمون، تینا ترنر، ریتا کولیج و دوران دوران خواهد پیوست که جیمز باند را با آواز، ابدی کرده اند.

به گزارش کافه سینما به نقل از شوبیز، این نخستین تک آهنگ آدل پس از آلبوم فوق العاده موفق و پرفروش “۲۱” خواهد بود. نخستین نمایش فیلم در لندن و در آخرین هفته اکتبر امسال (آبان ماه) خواهد بود و این درست زمانی ست که آدلِ هم اکنون باردار، فارغ خواهد شد.

«اسکای فال» بیست و سومین فیلم از مجموعه جیمز باند است که سام مندس (کارگردان «زیبایی امریکایی» و «جاده روولوشنری») آنرا کارگردانی کرده و دانیل کریگ هم برای سومین بار در نقش این مامور ام.آی سیکس ایفای نقش کرده است. حضور رالف فاینس در نقش بدمن جیمز باند اخیر قابل توجه است. «اسکای فال» در نهم نوامبر امسال (۲۰ آبان) بر روی پرده سینماهای امریکا خواهد رفت و اخیرا پوستری هم از این فیلم پرده برداری شده که خیلی ها را از این همه بی سلیقگی شگفت زده کرده است:

و البته یکی از بنرهای فیلم برای نمایش در انگلستان، که کیفیت قابل قبول تری دارد، را در زیر می بینید:

کافه سینما

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.