آذری: افزایش بازه زمانی فروش بلیط قطار و هواپیما یک گام برای رونق صنعت گردشگری است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار و هواپیما می تواند گامی مثبت در جهت جذب گردشگر و رنق صنعت گردشگری کشور باشد.

آذری: افزایش بازه زمانی فروش بلیط قطار و هواپیما یک گام برای رونق صنعت گردشگری است

به گزارش ممتاز نیوز، علی آذری با اشاره به ضرورت افزایش بازه زمانی فروش بلیط قطار و هواپیما برای فرصت داشتن گردشگران برای برنامه‌ریزی تاکید کرد: از نظر بنده به خاطر وضعیت اقتصادی ناپایداری که در سطح کشور حاکم شده است، بلیط های هواپیما و قطار صرفا برای یک بازه زمانی محدود پیش فروش می شود، اما واقعیت این است که ما نباید اجازه دهیم وضعیت اقتصادی بر روی توسعه صنعت گردشگری اثر منفی بگذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما هرچه بیشتر بتوانیم امکانات و خدمات بهتری در حوزه گردشگری به مردم و حتی گردشگران خارجی ارائه کنیم و زمینه برنامه ریزی بلند مدت برای گردشگران را فراهم کنیم، یک قدم به شکوفایی صنعت گردشگری کشور نزدیک تر خواهیم شد.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده فکر می کنم که افزایش بازه زمانی فروش بلیط قطار و هواپیما می تواند به رونق صنعت گردشگری در کشور کمک کند. یکی از ظرفیت هایی که برای توسعه کشور باید به طور جدی به آن پرداخته شود، صنعت گردشگری است. متاسفانه ما در طول این سال ها آنطور که باید و شاید به این صنعت توجه نداشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: با پرداختن به این موارد ما می‌توانیم مشوق هایی برای گردشگران فراهم کنیم. خیلی از کشورهای دیگر به صورت چندماهه پیش فروش بلیط های خود را انجام می دهند. ما نیز باید نگاه کارشناسانه در این حوزه داشته و از همین گام های کوچک برای توسعه صنعت گردشگری آغاز کنیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.