آرامش، راهکاری برای رسیدن به سعادت مندی

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کارشناس مذهبی گفت: از مهمترین محورهایی که در ادبیات تربیتی ما دارای جایگاه ویژه‌ای است پرداختن به ناهنجاریهای جامعه پرداختن به رشد و کمال و راهکارهای مناسب آن است.

علم الهدای کارشناس مذهبی به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آرامش عمومی یکی از راهکارهای مناسب کمال برای تک تک اشخاص جامعه و سعادت مندی اشخاص است که نقش موثری هم ایفا می‌کنند.

وی افزود: هر عامل و عنصری که بتواند آرامش جامعه و آرامش فرد را به هم بریزد به نابسامانی دامن زده و برهمین اساس است که دین با افسار گسیختگی در جامعه به شدت مبارزه می‌کند و اجازه نمی‌دهد که امنیت جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی تصریح کرد: یکی از عوامل دیگری که می‌تواند آرامش را در زندگی‌های مردم تحت تاثیر قرار دهد رعایت عفاف و حجاب برای دست یابی به صمیمیتی در خانواده و حفظ اصول در خانواده است.

علم اهدی افزود: اگر اشخاص یک خانواده در اثر بی توجهی به خود اجازه هرگونه رفتار را بدهد طبیعی است که آرامش و صمیمیت و اعتماد متقابل و درک صحیح در زندگی از بین زندگی تبدیل به محیطی برای جنگ می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عرصه فعالیت مهرورزی در میان مردم تحت کنترل و مدیریت در می‌آید و بر همین اساس است که زندگی ارزش مندی انسانی و حیات طیبه به خوبی شکل می‌گیرد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.