آرامش خود را باز پس بگیرید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معمولا انسان بعد از یک روز برای مشغله های ذهنی وجسمی نیاز به یک آرامش دارد. البته آرامشی که انسان را بتواند از تمام فکرها و دغدغه هایش آزاد کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، راه های مناسبی برای ایجاد یک نوع آرامش مفید و تاثیر گذار وجود دارد که لازم به ذکر است کسانی که می توانند به راحتی آرامش خودرا بازپس بگیرند می توانند از حملات روحی و روانی  خود را دور و ایمنی مغزو اعصاب خود را تضمین کنند ودر همین راستا می توانند پیامدهای موثر برای تلاش مفید وخوب یک روز کاری دیگر را برای خود به ارمغان بیاورند….
یک روانشناس اعلام کرد: راهکارهای متفاوتی برای ایجاد آرامش و استراحت مغزو اعصاب وجود دارد و که بایدهر یک از آنها را به طور کامل و با تمام  وجود انجام داد تا ثمر بخش و تاثیر گذار باشد.
 
**به یک سفر خیالی بروید
 
زمانی که مشغله های فکری شما با ناراحتی و اضطراب همراه است،‌می توانید خود را غرق در یک مسافرت خیالی کنید و با آنانی که دوست دارید حرکت کنید و وسایل مسافرت خود را جمع و به هرنقطه ای بروید و چرخی بزنید، حتی به نوعی جزئیات سفر اعم ازصدای باد، گرمی آفتاب، اطاف گیاهان و…. می تواند تاثیر گزاری را درراستای آرامش شما تسریع کند.
 
**با دوستانتان تماس بگیرید
 
 صحبت با دوستان به هر طریقی و بحث و گفتگو دررابطه با مسائل دلخواه و نشاط آور و می تواند شما را از دغدغه های روزانه ای خود دور کند و شما را هر چه بیشتر به آرامش فکری برساند.
شکوهی روانشناس راه کاردیگری را هم نظیر ورزش کردن، نوشیدن  یک لیوان چای و یا آبمیوه و خواندن مسائل طنز را دیگر مسائل تاثیر گذار بر روی  برگرداندن آرامش فکری دانست.
 گفتنی است، که آرامش بعد از دغدغه ها فکری روزانه می تواند بسیاری از مشکلات و امراض روحی وروانی را از انسان دور کند وموجب طراوت وشادی هر چه بیشتر افراد در روزهای بعدی کاری باشد./ز
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.