آرامش در خانه شیرین و فرهاد

۱۷ام بهمن ،

نمایشگاه نقاشی پریسا افشاری در گالری کاوه و نمایشگاه نازگل بدیعی در نگارخانه شیرین و فرهاد برپا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین نمایشگاهی از آثار نقاشی‌های پریسا افشاری از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه در گالری کاوه برگزار می‌شود.علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای یاد شده به نشانی خیابان دستگردی، فرید افشار، خیابان دولتشاد غربی، خیابان پروین، تایباد، شماره ۲۶ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۰۰۴۲۲۱ تماس بگیرند.

همچنین نمایشگاه نقاشی “آرامش” شامل آثار هنرمند جوان و خلاق ایرانی نازگل بدیعی پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه در نگارخانه شیرین و فرهاد (خانه کرمانشاه) افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه که شامل ۳۰ اثر از این هنرمند است با تکنیک آبستره و مدرن به سبک انتزاعی روی بوم خلق شده‌اند، کوچک‌ترین این آثار ۴۰*۶۰ سانتی‌متر و بزرگ‌ترین آن‌ها ۷۰*۱۰۰ سانتی‌متر می‌باشد عصر پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۶الی ۲۰در نگارخانه شیرین و فرهاد خانه کرمانشاه تهران افتتاح می‌شود.

نازگل بدیعی که متولد ۱۳۶۴در کارنامه خود سه نمایشگاه انفرادی و یک نمایشگاه گروهی نیز داراست.

این نمایشگاه که تا روز ۲۴ بهمن ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعداز ظهر‌ها ۱۶ الی ۲۰ میزبان علاقمندان هنر خلاقانه ایرانی خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آثار این جوان خلاق به به نشانی گیشا، کوی نصر بین خیابانهای ۳۴و۳۶ نگارخانه شیرین و فرهاد (خانه کرمانشاه) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سحر:

    اسم این نمایشگاه به آدم آرامش می ده ، امیدوارم کارهاشون هم همین آرامش رو منتقل کنه .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.