آرایش به سبک شترها /عکس

یکی از جالب ترین بخش های این جشن نمایش شترهای آرایش شده هستند. بدن این شترها به وسیله لوازم آرایشی مختلف تزئین شده و نقش های مختلفی بر روی آنها کشیده شده است.

باشگاه خبرنگاران: اگر فکر می کنید که آرایشگر هنرمندی را می شناسید که می تواند ظاهر هر شخص را تغییر دهد باید به شما بگوییم که به نظر ما هنرمندان واقعی این گله داران هندی هستند. هر ساله در ایالت راجستان هند فستیوال شتر “بیکانر” برگزار می شود که شامل نمایش شترها و همچنین برگزاری مسابقه شترسواری نیز می باشد.

اما یکی از جالب ترین بخش های این جشن نمایش شترهای آرایش شده هستند. بدن این شترها به وسیله لوازم آرایشی مختلف تزئین شده و نقش های مختلفی بر روی آنها کشیده شده است.

نکته مهم این است که کویرهای وسیع این نقطه از سرزمین هندوستان از جمله مناطق صعب العبور این کشورها هستند و از همین منظر است که شترها از سالهای بسیار دور تا به امروز به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل در این منطقه مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار هم مورد علاقه و احترام صاحبانشان هستند. این فستیوال ، تعداد زیادی از توریستها را به خود جلب می کند. در پایین می توانید تعدادی از این شترهای آرایش شده را مشاهده کنید.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.