آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار از ویژگی‌های ممتاز دانشجویان است

۲۲م آذر ،

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان زنجان گفت: آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار و استعمار از ویژگی‌های ممتاز دانشجویان بوده که از هیچ کوششی برای دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب فرو گذاری نکرده است.

صمد بهنام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه امروز  موج بیدارگری و عزت‌خواهی دانشجویان  چالش بین آزادی‌خواهان جهان و مستکبران عالم را رقم زده است  اظهارداشت:حرکت رو به جلو جوانان و دانشگاهیان در تولید علم و فناوری در کشورمان به الگویی  مناسب  برای تمامی ملت‌های  مسلمانان دنیا تبدیل شده  است.

وی ادامه داد: آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار و استعمار از ویژگی‌های ممتاز دانشجویان بوده که از هیچ کوششی برای دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب فرو گذاری نکرده است.
 
بهنام با اشاره به ایستادگی دانشجویان در برابر همه توطئه‌های دشمنان نظام تصریح کرد: دانشجویان با هوشیاری کامل توانسته‌اند  این توطئه‌ها را خنثی و همواره در مقابله  با ظلم و ستم پرچم‌دار راستین تحولات باشند و نقش خود را در مبارزه با استکبار به خوبی ایفا کرده‌اند.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان زنجان با بیان اینکه اگر جنبش دانشجویی آرمان‌خواهی خود را همراه با عقلانیت پیش ببرد، می‌تواند دستاوردهای مهمی را برای جامعه به ارمغان بیاورد خاطرنشان کرد: مطالبه جنبش دانشجویی در فضای داخلی دانشگاه نیز، پیشرفت همه‌جانبه کشور است که این مهم با تلاش در زمینه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی میسر  خواهد شد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.