آرون تیلور جانسون هم به « انتقام جویان ۲ » پیوست

ممتازنیوز:

13920318000035 PhotoA

قسمت دوم مجموعه فیلم اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «آونجرز/ انتقام‌گیران» یک بازیگر تازه گرفت. آرون تیلور جانسن هم به جمع بازیگران این فیلم پیوست.

این بازیگر جوان سینما در «آونجرز ۲» در نقش کاراکتر کوئیک سیلور بازی خواهد کرد، که یکی از نقش‌های مهم فیلم است.

ماه قبل،جاس ودون کارگردان فیلم تصدیق کرد که کاراکتر کوئیک سیلور (یا پیتر ماکسیموف) و خواهر او اسکارلت ویچ (یا واندا ماکسیموف ) در قسمت دوم فیلم و ماجراجویی‌های آن حضور دارند.

کمپانی فوکس قرن بیستم از یک سو و شرکت فیلم‌سازی مارول از سوی دیگر، امتیاز قانونی بهره‌برداری از این دو کاراکتر را در فیلم‌های سینمایی خود دارند.

بر اساس این حق قانونی، هر دو طرف می‌توانند در فیلم‌های ابرقهرمانانه و کمیک استریپی که می‌سازند، از وجود این دو کاراکتر استفاده کنند و نقش‌هایی به آنان در دل قصه این فیلم بدهند.

کاراکتر ماگنتو از مجموعه فیلم «مردان ایکس» پدر این دو کاراکتر جوان و ماجراجو است. اما هیچ یک از این دو کاراکتر، در قصه مجموعه فیلم «مردان ایکس» حضور نداشتند.

ماه قبل شایعاتی مطرح شد که ایوان پیترز (بازیگر «قصه ترس آمریکایی») قرار است نقش کوئیک سیلور را در «مردان ایکس، روزهای گذشته آینده» بازی کند. این فیلم هم اکنون در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و برایان سینگر کارگردان آن است. شهر مونترال کانادا، لوکیشن اصلی این فیلم است.

کاراکتر کوئیک سیلور از توانایی حرکت با سرعت بسیار زیاد برخوردار است و به قول معروف مثل باد می دودو حرکت می‌کند. خواهر او هم توانایی کنترل قدرت احتمالات را دارد.

هنوز معلوم نیست این دو کاراکتر چگونه قرار است وارد ماجراجویی‌های قصه قسمت دوم «آونجرز» شوند و در سیر ماجراهای آن چه نقشی را بازی خواهند کرد.

این روزها شرکت مارول در حال مذاکره با رابرت داونی جونیور است، تا او دوباره در نقش مرد آهنی/ تونی استارک قصه قسمت دوم فیلم ظاهر شود. وی مدتی قبل اعلام کرد که قصد بازنشستگی از پروژه «مرد آهنی» را دارد، ولی به احتمال زیاد نقش این کاراکتر را در قسمت دوم و سوم «آونجرز» بازی خواهد کرد.

کریس همسورث، جرمی رنر، اسکارلت یوهانسن، کریس ایوانز و مارکر روفالو، در قسمت دوم فیلم در نقش ابرقهرمانان تور، تک تیرانداز، بیوه سیاه، کاپیتان آمریکا و هالک بازی خواهند کرد.

«آونجرز ۲» برای نمایش عمومی در اول ماه مه سال ۲۰۲۴ آماده خواهد شد.

فارس


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.