آرین‌ منش: خواست مردم، تغییر شیوه‌های اداره کشور است/نامزد پیروز رسالت دشواری دارد

۲۷خردادماه،

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده انسجام، وحدت ملی و وفاداری مردم به میهن اسلامی است.

محمدجواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، اظهار کرد: حضور پرشور مردم نشان‌دهنده انسجام، وحدت ملی و وفاداری مردم به میهن اسلامی است و مشارکت آنان نمایانگر حفظ آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب، ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری است، همچنین این ملت بزرگوار با حرکت خود ثابت کردند که تمایل به ارتقاء جایگاه ملی در عرصه بین‌المللی و حل مشکلات داخلی و بین‌المللی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه “آثار این حضور را می‌توان در ایجاد امید در میان مردم به ویژه جوانان برای تداوم راه انقلاب و حل مشکلات کشور و یک چرخش سیاسی شاهد بود”، افزود: خواست مردم، تغییر شیوه‌ها و روش‌های اداره کشور است.

این فعال سیاسی یادآور شد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بر اساس قاعده بازی برد – برد است و در انتخابات بازنده نداریم. تمام حاضران پای صندوق‌های رای، ناظران و دست‌اندرکاران و کسانی که در انتخابات حضور پیدا کردند پیروز انتخابات می باشند.

آرین‌منش با اشاره به وظایف نامزد پیروز انتخابات خاطرنشان کرد: نامزد دارای رای اکثریت قطعا بار سنگین و رسالت دشواری بر دوش دارد و باید تمام تلاشش را در جهت صیانت از رای مردم انجام دهد و دیگران هم وظیفه دارند به ایشان کمک نمایند، رییس دولت یازدهم نیز باید با استفاده از برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های کشور مشکلات را حل و فصل کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: انتظار دشمنان انقلاب اسلامی، پایین بودن نرخ مشارکت بود که حضور پرشور مردم عکس قضیه را ثابت کرد.

وی افزود: دولت آینده در حساس‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی زمام امور را به دست خواهد گرفت و در کنار حل مسایلی نظیر نرخ تورم بالا، نرخ بیکاری فزاینده و نرخ رشد اقتصادی نزدیک به صفر، باید مسایل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را بر اساس برنامه‌های پنج ساله و چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور حل و تدبیر کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.