آزادی خواهان و مجامع علمی جهان با اهانت به پیامبر(ص) برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی صبح پنج‌شنبه در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه، با بیان اینکه مبارزه با اسلام و پیامبر گرامی اسلام(ص) از آغاز ظهور دین عزیز اسلام سابقه داشته است بیان کرد: از روز اول که پیامبر عالیقدر اسلام برای نجات مردم ستمدیده و هدایت نسل‌های بشری به رسالت مبعوث شدند، دشمنان اسلام که بیم و هراس زیادی از پیشرفت سریع این دین آسمانی داشتند با آن وجود مقدس و قرآن کریم مخالفت‌ها کردند که به خیال خام خود بتوانند جلوی پرتوافشانی نور خداوند را بگیرند ولی بحمدالله تا امروز موفق نشده و نخواهند شد.

استاد برجسته حوزه در ادامه با توجه به پیشرفت و گسترش دین اسلام در سراسر جهان بیان داشت: مشاهده می‌شود که بسیاری از مردم حقیقت‌جو و جوانان آزادی‌خواه در کشورهای دنیا؛ به خصوص آمریکا و اروپا، گرایش شدیدی به دین مقدس اسلام پیدا دارند و هر ساله شاهد تشرف بسیاری از آنان به این دین مبین هستیم.

وی ادامه داد: امروز در آمریکا احداث مساجد و مراکز اسلامی پیشرفت قابل توجهی دارد و این، نشان از حقیقت این دین و تطابق احکام و دستورات آن با فطرت پاک و سلیم انسان‌ها دارد.

آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با اشاره به اهانت جدید دشمنان علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) بیان کرد: دشمنان قسم‌خورده‌ اسلام با روش‌های جدید خود به مبارزه با اسلام عزیز که در حقیقت مبارزه با نور و هدایت الهی است برآمده و با ساختن فیلم‌های موهن به مقدسات، اهانت کنند.

در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اکبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود

وی ادامه داد: ما با محکوم کردن این اهانت از مردم آزادی‌خواه دنیا و به خصوص مراکز علمی و دانشگاه‌های بزرگ ادیان مختلف جهان می‌خواهیم که این اعمال ضد دین، ضد علم و ضد منطق را محکوم کرده و به وظیفه‌ بزرگ علمی و وجدانی خود عمل کنند.

این مرجع تقلید در پایان بیان کرد: انشاء الله اسلام، سرتاسر گیتی را فتح می‌کند و مردم ستم‌دیده و مظلوم جهان را که از ستم مستکبرین و استعمارگران به ستوه‌ آمده‌اند از سلطه‌ آنان نجات می‌دهد، و در سرتاسر گیتی شاهد ندای الله اکبر و اهتزاز پرچم اسلام خواهیم بود.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.