“آزادی و آزادگی” موضوع مورد بررسی در برنامه مهرتابان

۰۱م آذر ،

همزمان با آغاز دهه دوم محرم برنامه مهرتابان با محوریت شناخت امام حسین (ع) با موضوع “آزادی و آزادگی” از رادیو قرآن پخش می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ یکی از شواهد و دلایل قرآنی قیام امام حسین(ع)، آزادی و آزادگی است و برای آشنایی با روح شجاعت، شهامت و شخصیت معنوی و ذات عاطفی و انسانی آن امام همام(ع) به پیام عمومی و منشور جهانی ایشان که همانا آزادگی و آزادی‌خواهی است باید توجه شود.
 امام حسین(ع) فرمودند:  “اگر دین ندارید و از ر‌‌‌‌‌وز رستاخیز نمی‌هراسید،لااقل  در زندگی دنیاتان آزاده باشید” با توجه به این سخن این حضرت سیدالشهداء(ع) برنامه مهرتابان در دهه دوم محرم از ۶آذرماه  به موضوع “آزادی و آزادگی ” به عنوان منشور ی جهانی  برای همه مردم می پردازد.
مباحث کارشناسی, مداحی نوجوانان, معرفی کتاب, کارگاه اندیشه، گزارش مردمی, متون پژوهشی, فواصل محرمی و…از بخش های متنوع برنامه “مهرتابان” است.
گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برنامه  “مهر تابان” را به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی وبه سردبیری “محمدسلیمی” ، تهیه کنندگی “سیدنورالدین سجادی” و گویندگی “محمدهادی صلحجو” هرروز از ساعت ۶:۳۰ تا  ۹صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتزو AMردیف ۵۸۵ کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.