آزاد سازی منطقه الصدریه موصل را از دست تروریست‌های داعش

نیروهای عراقی منطقه ‘الصدریه’ را از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند

ممتاز نیوز – فرماندهی عملیات آزاد سازی موصل با نام ‘ نینوا ما می آییم’ امروز جمعه اعلام کرد که نیروهای عراقی منطقه ‘الصدریه’ در ساحل چپ موصل را از دست تروریست‌های داعش آزاد کردند.

به گزارش امروز جمعه ‘السومریه نیوز’ ، سپهبد عبد الأمیر یار الله فرمانده عملیات آزادسازی موصل اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق امروز منطقه الصدریه در ساحل چپ موصل را آزاد کردند.
وی همچنین گفت که نیروهای امنیتی عراق ساختمان فرمانداری وچند ساختمان دولتی دیگر را در مرکز موصل آزاد و پرچم عراق را بر فراز آنها به اهتزار درآوردند.
سپهبد یارالله گفت که در این عملیات خسارت زیادی به نیروهای داعش وارد شده است .
فرمانده عملیات آزادسازی موصل همچنین از یورش امروز صبح نیروهای عراقی به دانشگاه موصل در ساحل چپ موصل وکنترل برخی ساختمانهای آن خبر داد.
مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل با هدف پاکسازی ساحل چپ شهر موصل از پنجشنبه نهم دی ماه آغاز شده است و نیروهای عراقی از آن زمان تاکنون ده‌ها محله را آزاد کرده و صدها تروریست داعشی را به هلاکت رسانده‌اند.
عملیات آزادسازی نینوا از ۲۶ مهر ماه به‌ دستور حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه صدها کیلومترمربع اراضی و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.