آزاردهنده ترین صداهای دنیا کدامند؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول به ۵ صدای آزاردهنده مانند صدای دزدگیر ماشین ها، پشه، گچ روی تخته و … پرداختیم..

 

annoying-voices

 

 

در این مطلب به برخی از آزاردهنده ترین صداها که در این روزها در دنیا وجود دارد اشاره می شود. توجه داشته باشید که این صداها با توجه به تحقیقات و یا آمارگیری های عمومی انتخاب شده اند.

 

۵٫ صدای زنگ ساعت

هنگام صبح خواب یکی از امور مورد علاقه همه است و بیدار شدن از خواب هنگام صبح شاید یکی از سخت ترین کارها باشد. صدای زنگ ساعت یکی از آزار دهنده ترین صداهای دنیا است. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که بسیاری از مردم دوست دارند در آن لحظه ساعت بالاسرشان را تکه تکه کنند!.

 

۴٫ صدای سگ

یکی دیگر از صداهای آزار دهنده در دنیا صدای سگ ها است. برخی از خانه ها برای ایمنی بیشتر در خانه از سگ استفاده می کنند. صدای پارس کردن سگ در تمام دنیا به عنوان یک صدای منفور شناخته می شود و در رتبه چهارم بدترین صداهای دنیا قرار می گیرد.

 

۳٫ ترافیک

یکی از بزرگترین مشکلاتی که روزانه با آن سروکار داریم ترافیک است. جایی که بیشتر ماشین ها بی حرکت ایستاده اند و صدای موتور آن ها بر روی اعصاب شما تأثیر می گذارد. با توجه به آمارهای گرفته شده در سراسر دنیا این صدا به عنوان یکی از بدترین صداها پس از ترک محل کار به شمار می رود.

 

۲٫ یونولیت

با پیشرفت تکنولوژی و ساخته شدن وسایل متفاوت وسیله‌ای برای حفاظت از آن در مقابل شکستگی در حمل و نقل لازم بود تا اینکه یونولیت ها پا به میدان گذاشتند. شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هنگام باز کردن جعبه تلویزیون یا دستگاه پخش، صدای یونولیت ها به گونه ای باشد که مو به تن شما سیخ شود. این صدا در رتبه دوم بدترین صداهای دنیا قرار می گیرد.

 

 cryingBaby

 

۱٫ گریه بچه

اما بدترین صدای دنیا که بیش از دیگر صداها باعث آزار و اذیت مردم می شود، صدای گریه بچه ها است. البته شاید به نظر شما این صدا در بعضی شرایط خیلی بد نباشد اما گاهی اوقات بسیار اعصاب خرد کن می شود.

 

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که در اتوبوس یا دیگر وسایل عمومی نشسته اید و ناگهان یک بچه شروع به گریه کردن می کند و جالب اینجاست که صدای گریه بچه از هر چیزی عبور می کند و نمی توان با دست جلوی ورود آن به گوش را گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

جالب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.