آزمون‌های دانشگاه آزاد و وزارت علوم تجمیع می شود

آزمون‌های دانشگاه آزاد و وزارت علوم تجمیع می شود

جام جم آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تجمیع آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی با سایر موسسات آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.

حسین توکلی ، با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شده است که آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۱ دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تجمیع شود، اظهار داشت: بر این اساس ثبت‌نام این آزمون به صورت متمرکز فقط از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته از ۳۰ خرداد ماه گفت: مهلت ثبت‌نام این آزمون تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ششم تیرماه ادامه دارد.

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام در این دوره از آزمون خاطرنشان کرد: دانش آموختگان دوره کاردانی و یا فوق دیپلم و همچنین کاردانی ناپیوسته نظام جدید آموزش متوسطه مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم و یا وزارت بهداشت و دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره کاردانی می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

توکلی با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه ۲۹ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی و سایر موسسات آموزش عالی روز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه برگزار می‌شود. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.