آزمون آیلتس برای مقاصد دانشگاهی IELTS for ACADEMIC PURPOSES

زبان

آزمون آیلتس برای مقاصد دانشگاهی  IELTS for ACADEMIC PURPOSES

این نرم افزار شامل :
۱ –  نرم افزار اصلی – راهنمای مطالعه خودآموزی ، آزمایشگاه تلفظ ، یک دوره آزمون IELTS کامل ، پوشش هر چهار مهارت IELTS، همچنین  فایل صوتی ، کلید پاسخ و متن فایل های صوتی 
۲ – کتاب الکترونیکی درسی – ارائه ۸ مبحث مبتنی بر هر ۸ درس کتاب – با تمرکز بر روی توسعه مهارت های کلیدی آزمون .
۳ – کتاب الکترونیکی  تقویت کننده  امتیاز و رتبه آزمون – شامل بررسی ، تثبیت و پیشرفت کتاب دانش آموز ، تقویت  لغات ضروری و مورد نیاز زبان آموز همراه با فایل صوتی
این نرم افزار برای آزمون سطح علمی  Academic  IELTS  و بسیار ساده و کاربر پسند طراحی گردیده و هم برای دوره های کلاس درسی آموزشگاهی و هم دوره های خود آموزی بسیار ایده آل و مناسب می باشد.
ساختار اصلی این محصول ۴۰ ساعت آموزش را برای مخاطب خود فراهم نموده و  این در حالیست که در بخش های دیگر این محصول نیز جهت تقویت و آمادگی کاربر ساختارهایی ویژه طراحی شده است.
در این محصول  تمرکز و تاکید برروی توسعه و پیشرفت مهارت های کلیدی آزمون یعنی مهارت های گوش دادن – خواندن – نوشتن و صحبت کردن  بوده و به  بهترین حالت مورد آزمایش و آزمون آمادگی قرار می گیرد.
خلاصه این که در این محصول کلیه موارد مورد نیاز جهت آمادگی آزمون علمی IELTS مهیا بوده و ما برای موفقیت در آزمون سطح علمی Academic  IELTS  ،در هفته ها و     ماه آخر قبل از آزمون این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم .

قیمت:۹۸۰۰ تومان

 

 

آزمون آیلتس

 

مقاصد دانشگاهی

 

IELTS for ACADEMIC PURPOSES


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.