آزمون آیلتس فردا توسط دانشگاه آزاد برگزار می‌شود

۱۹اردیبهشت،

11-302.jpg

آزمون آیلتس (IELTS) آکادمیک، فردا روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: آزمون آیلتس آکادمیک فردا در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، بنابراین داوطلبان باید یک ساعت قبل از آزمون یعنی ساعت ۷:۰۰ صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

وی در خصوص محل برگزاری آزمون آیلتس، گفت: داوطلبان باید فردا برای شرکت در آزمون به نشانی تهران، انتهای پل دوم حافظ، روبروی تالار بورس، پلاک ۳۰۳، مراجعه کنند.

رییس مرکز آزمون در مورد جزئیات این آزمون، گفت: آزمون آیلتس شامل آزمون کتبی و مصاحبه است که آزمون فردا صرفاً کتبی است و زمان آزمون مصاحبه نیز از یک هفته قبل تا یک هفته بعد از آزمون کتبی برگزار می‌شود.

اقبالی درخصوص اعلام نتایج این دوره از آزمون آیلتس، اظهارکرد: اعلام نتایج آزمون آیلتس دو هفته بعد از آزمون کتبی از طریق پایگاه اینترنتی results.IELTS.org اعلام می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند جهت ملاحظه وضعیت خود به این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقبال از این آزمون بسیار بسیار است، اظهارکرد: مرکز آزمون تلاش کرده تا با افزایش تعداد آزمون‌ها (۲۴ آزمون در یکسال) رضایت علاقه‌مندان را فراهم کند.

اقبالی در پایان گفت: اگر داوطلبی درخصوص آزمون آیلتس با سؤال یا ابهامی مواجه شد، می‌تواند با مراجعه به پایگاه اینترنتی روابط عمومی مرکز آزمون به نشانیwww.pubr-azmoon.com و ارسال سوال به این مرکز ظرف مدت ۲۴ ساعت پاسخ موردنظر خود را دریافت کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.