آزمون استخدامی استانداری اردبیل

۳۱اردیبهشت،

آزمون استخدامی استانداری اردبیل ۱۷ خرداد برگزار می گردد.

استاندار اردبیل گفت : به سبب تقارن با آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ، برگزاری آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان که قرار بود به طور متمرکز در تاریخ دهم خرداد انجام شود به روز جمعه ۱۷ خرداد موکول گردید.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، اکبر نیکزاد که ساعتی پیش در جلسه تشکیل یافته در استانداری سخن می گفت با اشاره به این که پیرو هماهنگی به عمل آمده ، سازمان سنجش آموزش کشور متولی برگزاری آزمون موصوف خواهد بود افزود : براساس اعلام سازمان مذکور، بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند .
وی تصریح کرد : از مجموع ثبت نام کنندگان ، افزون بر ۸۷۰۰ نفر بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ،با اعلام این که تقویت بدنه دستگاه های اجرایی با بستر سازی برای جذب نیروهای متخصص و متعهد ، از دغدغه های اصلی ماست خاطرنشان کرد : هم اینک حدود ۲۰۰۰ پست از پست های سازمانی دستگاه های اجرایی استان خالی است که جذب نیروهای تازه از طریق آزمون موصوف ، علاوه بر کمک به کاهش تعداد بی کاران ، در ارتقای خدمت رسانی ادارات نیز موثر خواهد بود.
او ادامه داد : بعد از اتمام این دوره استخدامی ، تلاش خواهیم کرد تا با اخذ مجوزهای لازم ومتناسب با پست های خالی ادارات ، زمینه استخدام تعداد دیگری از داوطلبان در دوره های بعدی فراهم شود.
نیکزاد خاطرنشان کرد : برای جلوگیری از هرگونه شائبه احتمالی و با این هدف که آزمون یادشده به بهترین و صحیح ترین شکل برگزار شود ، این فرآیند را به سازمان سنجش آموزش کشور محول کرده ایم.

 

منبع پایگاه اینترنتی استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.