آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان کل قرآن آغاز شد

شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی به حفاظ کل قرآن کریم از امروز با حضور حافظان کل قرآن و با همکاری سازمان سنجش در دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام میریان کارشناس آموزش مرکز فعالیت‌های قرآنی این سازمان با بیان این مطلب افزود: در این آزمون که تا ۲۳ شهریورماه ادامه دارد، ۷۵۰ نفر از حفاظ خواهر و ۴۵۰ نفر از حفاظ برادر به منظور دریافت مدرک کارشناسی شرکت می‌کنند.

میریان با بیان این‌که «این آزمون به شکل شفاهی و حسن حفظ و صحت قرائت حفاظ ارزیابی می‌شود» افزود: ۴ گروه داوری از استادان مبرز و داوران ممتاز قرآنی کشور داوری این آزمون را بر عهده خواهند داشت.

کارشناس آموزش مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف افزود: استادان پرهیزگار، آقایی، ربیعیان، اخوان اقدم، طرقی، دلپاک، میرموسایی، دولتی، بحرالعلوم، حشمتی، فاطمیان و حنیفی و خواهران: ادیب‌زاده، ماهرخ، تقی زاده، احمدی، سعیدی، مسلمی، افهمی، سرمدی، منگلی، بابایی و عباسی و … به ارزیابی حسن حفظ و صحت قرائت حافظان می‌پردازند.

شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حفاظ کل قرآن با همکاری سازمان سنجش و آموزش کشور در دانشکده علوم قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.