آزمون زبان وزارت بهداشت ۱۸ مهر برگزار می‌شود/ثبت‌نام از اول مهر

اردیبهشت ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان، به برگزاری یک نوبت آزمون زبان MHLE در ۱۸ مهر امسال اقدام می کنیم.

غلامرضا حسن زاده در گفت وگو با فارس گفت: فرصت ثبت نام آزمون دکترای تخصصی گروه پزشکی در ۱۲ مهر پایان می یابد و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند ثبت نام خود را در مهلت مقرر انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان مدرک زبان خود را در فرصتی که برای تکمیل مدارک دکترا در نظر گرفته شده و در پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد، ارسال کنند.

حسن زاده گفت: ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت از ساعت ۱۸ روز دوشنبه اول مهر آغاز می گردد و زمانی که ظرفیت پذیرش تکمیل شد متوقف می گردد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: این آزمون مشتمل بر ۱۰۰ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (شامل درک مطلب شنیداری، واژگان، ساختار و دستور زبان و درک مطلب نوشتاری) و دارای ۱۰۰ نمره (بدون نمره منفی) است.

وی ادامه داد:کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۶ مهر از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و آزمون در روز پنجشنبه ۱۸ مهر  برگزار می گردد.

حسن زاده گفت: کارنامه اینترنتی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۳ مهر از طریق همین پایگاه اینترنتی قابل دریافت است.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.