آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۱ فردا برگزار می شود

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org پس از وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت نام خود، شماره پرونده، کدرهگیری و شماره شناسنامه و تاریخ تولد، نسبت به تهیه کارت شرکت در آزمون خود اقدام کنند.

‘حسین توکلی’ خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبان موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار ندارند لازم است با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار شخصا به باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه و پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی به داوطلبانی که در اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون خود مغایرتی مشاهده می کنند توصیه کرد اطلاعیه راهنمای سازمان سنجش در این رابطه که بر روی سایت این سازمان قابل دسترسی است را به دقت مطالعه کرده و موارد قابل اصلاح به صورت اینترنتی را از طریق سایت سازمان سنجش دنبال کنند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان برای اصلاح مورد یا موارد اشتباه مندرج در کارت جلسه آزمون خود که نیازمند مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص است از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ امروز فرصت دارند.

وی تاکید کرد: به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار به هنگام حضور داوطلبان در جلسه امتحان ضروری است و داوطلبان باید از آوردن هرگونه وسیله اضافی به جلسه آزمون خودداری کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آزمون داوطلبان گروه های آموزشی فنی و مهندسی و علوم پایه در نوبت صبح و آزمون داوطلبان گروه های آموزشی پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، هنر و دامپزشکی در نوبت بعد از ظهر فردا، پنجشنبه برگزار خواهد شد.

وی آمار داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال را ۴۲۴ هزار و ۷۲۴ نفر ذکر کرد و گفت که ۱۸۰ هزار و ۲۵۳ نفر از آنها زن و ۲۴۴ هزار و ۴۷۱ نفر مرد هستند.

به گفته توکلی درهای ورودی حوزه‌های امتحانی نوبت صبح، ساعت هفت و در نوبت بعداز ظهر، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بسته می شود و شروع فرآیند آزمون نیز نیم ساعت پس از بسته شدن درهای حوزه های امتحانی خواهد بود.

** آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی از ششم شهریور ماه

توکلی گفت: با توجه به آنکه فرصت کافی برای توزیع کارنامه اولیه جهت انتخاب رشته داوطلبان کاردانی به کارشناسی وجود ندارد، بنابراین تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون شرکت می کنند می توانند از روز دوشنبه ششم تا چهارشنبه هشتم شهریور ماه برای انتخاب رشته محل های تحصیلی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ناپیوسته از روز چهارم شهریور ماه بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

فراهنگ ** ۱۰۵۵**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۶۱۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.