آزمون مهندسی حرفه‌ای (PE) جمعه برگزار می‌شود/توزیع کارت از فردا

۲۲ آبان ،

مرحله اول آزمون مهندسی حرفه‌ای (PE) و آزمون مبانی مهندسی (FE) سال ۹۱ روز جمعه ۲۶ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کارت ورود به جلسه مرحله اول آزمون مهندسی حرفه‌ای و آزمون مبانی مهندسی (FE) سال روزهای سه‌شنبه ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ آبان به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود.

داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه و همچنین برگ راهنمای شرکت در آزمون به همراه اطلاعات کارت اعتباری یا شماره پرونده و کد رهگیری به قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون در پایگاه اینترنتی اینترنتی این سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت اینترنتی ورود به جلسه و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

همچنین آزمون در یک روز و در نوبت‌های صبح و عصر روز جمعه ۲۶ آبان برگزار می‌شود، آزمون صبح ۱FE که شامل ۱۲۰ سؤال برای کلیه رشته‌ها به‌صورت مشترک می‌باشد، صبح روز جمعه به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار خواهد شد و آزمون بعدازظهر ۲FE که شامل ۶۰ سؤال برای هر رشته می‌باشد، عصر روز جمعه به مدت ۲۴۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است داوطلبان صرفاً مجاز به آوردن ماشین حساب‌های ساده غیر‌قابل برنامه‌ریزی می باشند، همچنین آوردن هر نوع کتاب، جزوه، کاغذ، وسیله الکترونیکی اعم از نت‌بوک، تلفن همراه، پیجر، وسایل الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم‌برداری یا عکس‌برداری و غیره ممنوع است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.